بهار 1401 - شماره 1
-
سخن سردبیر؛ سخن آغازین با پژوهشگران حوزۀ مدیریت رسانه
نویسنده : روشندل اربطانی، طاهر ؛
(3 صفحه - از 1 تا 3 )
کلیدواژه ها: رسانه مدیریت رسانه صنایع صنعت رسانه هـا
-
امکانمندیهای پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در درگیرسازی کاربران
نویسنده : میرزانورعلی، فاطمه ؛ حاجی حیدری، نسترن ؛ نویسنده مسئول : خواجه ئیان، داتیس ؛
(26 صفحه - از 4 تا 29 )
کلیدواژه ها: مرور نظاممند رسانههای اجتماعی درگیرسازی تفاوت زمینهای امکانمندی هـا پلتفرم
-
تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجیگری رسانه اجتماعی
نویسنده مسئول : سلام زاده، آیدین ؛ نویسنده : تاج پور، مهدی ؛ حسینی، الهه ؛
(23 صفحه - از 30 تا 52 )
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی رسانه اجتماعی انتخاب مقصد رویدادهای گردشگری گردشگری پژوهش سفر
-
ترسیم نقشه علمِ سیاستگذاری رسانهای بر اساس دادههای پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019
نویسنده مسئول : لبافی، سمیه ؛ نویسنده : رضوانیان، علیرضا ؛ کمره ای، کورش ؛ محمدی، داوود ؛
(24 صفحه - از 53 تا 76 )
کلیدواژه ها: تحلیل شبکه اجتماعی نقشه علم سیاستگذاری رسانه شبکه همتالیفی سیاستگذاری رسانهای سیاست شبکه پژوهش کاربران رسـانه
-
بررسی جامعهشناختی قمار آنلاین در شبکههای اجتماعی
نویسنده : ربیعی، لیلا ؛ یوسفی خواه، سارا ؛ گرزین، سارا ؛ حسینی، تانیا ؛ نویسنده مسئول : مازوچی، مجتبی ؛
(24 صفحه - از 78 تا 101 )
کلیدواژه ها: بیثباتی اقتصادی اقتصاد رفتاری جامعهشناسی شرطبندی دادهکاوی شبکههای اجتماعی قمار آنلاین قمار اقتصادی بازدید شرطبندی پژوهش پست هـا اجتماعی کاربران
-
مروری بر چیستی و چرایی تابآوری برند پلتفرمها در مواجهه با ریسک و بحران برند
نویسنده : قنبری، سعید ؛
(26 صفحه - از 102 تا 127 )
کلیدواژه ها: پلتفرم تابآوری برند ریسک برند بحران برند ریسک تابآوری برنـد بحران کسب و کارهای پلتفرمی مشتری بـه