پاییز و زمستان 1394، دوره پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
جایگاه مکتبهای فلسفه تعلیم و تربیت در آموزش زبان انگلیسی
نویسنده : جعفری گهر، منوچهر ؛ رستمی ابوسعیدی، علی اصغر ؛ جمالوندی، بهروز ؛
(32 صفحه - از 183 تا 214 )
کلیدواژه ها: فلسفه تفکر فلسفی فلسفه و آموزش زبان انگلیسی مکتبهای فلسفی مکتب های تعلیم و تربیت آموزش مکتب آموزش زبان انگلیسی آمـوزش بـا فلسفه آموزش و پرورش آمـوزش زبـان معلم بـه
-
جنسیت و زبان: چگونگی بیان اهمیت در سخنرانی های علمی کلاسی انگلیسی
نویسنده : زارع، جواد ؛ کیوانلوشهرستانکی، زهرا ؛
(28 صفحه - از 215 تا 242 )
کلیدواژه ها: سخنرانی علمی سازماندهی کلام همکنش با مخاطب زبان ارزیابی پیکرهمحور بـا زن پیکره اهمیـت جهتگیری
-
بررسی چندمعنایی در زبان ترکی آذربایجانی در چارچوب معنیشناسی شناختی: فعل دیداری/ görmǝk / (دیدن)
نویسنده : حضرتی، یوسف ؛ یوسفی راد، فاطمه ؛ روشن، بلقیس ؛ احمدخانی، محمدرضا ؛
(26 صفحه - از 243 تا 268 )
کلیدواژه ها: "زبان ترکی آذربایجانی" "معنی شناسی شناختی" "چند معنایی" "استعاره" "فعل ترکی" چندمعنایی زبان دیدن معانی
-
ارزیابی پیوستگیهای بین تصویر و متن در کتابهای آموزش زبان انگلیسی
نویسنده : روحانی، علی ؛ جم، بشیر ؛ جمشیدزاده، زهرا ؛
(20 صفحه - از 269 تا 288 )
کلیدواژه ها: معنا متن کتاب تصویر نشانه اطلاعات نگاره پیوستگی
-
آموزش بهشیوههای متفاوت، راهحلی برای مدیریت ناهمگنی زبانآموزان در کلاس زبان فرانسه در ایران
نویسنده : عبداللهی، اکبر ؛ باطبی، مهرنوش ؛
(20 صفحه - از 289 تا 308 )
کلیدواژه ها: افت تحصیلی ناهمگنی آموزش به شیوههای متفاوت منحصر به فرد کردن مصاحبهی نیمه سازمانیافته آموزش زبانآموزان مدرسان زبان آمـوزش بـه شـیوههـای متفـاوت آموزش بـه شـیوههـای متفـاوت آمـوزش بـه شـیوههـای متفاوت مصاحبه
-
طراحی، اعتبارسنجی و کاربرد پرسشنامه دانش یادگیری زبان به کمک رایانه برای یادگیرندگان زبان انگلیسی و رابطه آن با مهارتهای نوشتاری
نویسنده : شمس حسینی، حسین ؛ مدرسی، قاسم ؛
(24 صفحه - از 309 تا 332 )
کلیدواژه ها: دانش CALL مواد آموزشی با کمک رایانه تافل اینترنت محور مهارت نوشتاری مدلسازی معادلات ساختاری رایانه CALL یادگیری زبان به کمک رایانه بـا زبان پرسشنامه یادگیری زبان
-
آسیبشناسی چگونگی آموزش زبان انگلیسی ویژه گردشگری در دانشگاههای کشور
نویسنده : علوی، سید محمد ؛ کیوان پناه، شیوا ؛ شریفی، اسداله ؛
(22 صفحه - از 353 تا 374 )
کلیدواژه ها: ارزیابی ارزیابی برنامه آموزشی مدل Kirkpatrick انگلیسی تخصصی گردشگری فارغالتحصیلان رشته گردشگری گردشگری زبان انگلیسی بـا