-
1.
نویسنده : سعیدنیا، حمید رضا ؛ صحت، سعید ؛ چرخیان، مژده ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1391 - شماره 108 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 113 تا 138 )
کلیدواژه ها:بیمه مسئولیترفتار تغییر برندخصوصیات شخصیت مصرف کنندهروابط درک شدهضعف خدمات
-
2.
نویسنده : سعیدنیا، حمید رضا ؛ قربانی، رعنا ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1382 - شماره 71 ISC (38 صفحه - از 31 تا 68 )
کلیدواژه ها:فروش حضوریمشترییابیبرنامهریزی فروششروع مذاکرههدایت مذاکرهپاسخگویی به ابهامات و سؤالات مشترینهایی کردن فروشپیگیری عملیات فروشمشتریاطلاعاتبیمهفروشندهمذاکرهمشتریانخدمات بیمهشرکتهای بیمه
-
3.
نویسنده : رضایی، محمد ؛ سعید نیا، حمید رضا ؛ علی پور درویش، زهرا ؛ نویسنده مسئول : رهنما رودپشتی، فریدون ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1399 - شماره 139 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 10 تا 36 )
کلیدواژه ها:بیمه عمرصنعت بیمهارزشآفرینی برندرویکرد داده بنیادبیمهمشتریشرکت بیمهمشتریانارزشارزشآفرینیاعتماد مشتری
-
4.
نویسنده : سعیدنیا، حمید رضا ؛ سخنوری بخشایشی، فهیمه ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1394 - شماره 120 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 65 تا 84 )
کلیدواژه ها:نگرشقصدرفتار مصرفکنندهوفاداریخدمات ترکیبی بانک و بیمهمنافع درکشدهبانکمشتریانوفاداری عاطفیپژوهشبیمـهشرکت بیمه