-
1.
نویسنده : ونوس، داور ؛ مختاران، ماهرخ ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1386، سال دوم - پیش شماره 2 (18 صفحه - از 47 تا 64 )
-
2.
نویسنده : مختاران، ماهرخ ؛ دوستی، جواد ؛ فخاریان، میثم ؛ شعبانلو، محسن ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1391 - شماره 15 (25 صفحه - از 156 تا 180 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندی مشتریارزش خدمات درک شدهتمایل به بازدید مجدد هتل و ارتباطات شفاهی مثبت
-
3.
نویسنده : محمدخانلو، منوچهر ؛ باقری نخجوانلو، بشیر ؛ مختاران، ماهرخ ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (11 صفحه - از 480 تا 490 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیبازنشستگی پیش از موعدعدم رعایت اصول بهداشت روانیعدم امنیت شغلییکنواختی محیط کار
-
4.
نویسنده : مختاران، ماهرخ ؛
مجله:مدیریت فردا»تابستان 1395 - شماره 47 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 47 تا 58 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیسیرت نیکوی مدیرانگمرک جهوری اسلامی ایرانتعهد سازمانی کارکنانمدیرانرگرسیونشجاعتتواضع
-
5.
نویسنده : ونوس، داور ؛ مختاران، ماهرخ ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1384 - شماره 65 (11 صفحه - از 65 تا 75 )
-
6.
نویسنده : ایمان خان، نیلوفر ؛ مختاران، ماهرخ ؛ نوری نسب، محبوبه ؛
مجله:پژوهشگر»زمستان 1388 - شماره 16 (11 صفحه - از 69 تا 79 )
کلیدواژه ها:صادراتصنعتاستراتژی رهبری در هزینههااستراتژی تمایزاسترانتژی تمرکزاستراتژیرقابتیتمایز
-
7.
نویسنده : مشهدی تفرشی، سمیه ؛ نویسنده مسئول : مختاران، ماهرخ ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 رتبه B (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 463 تا 484 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیرفتار شهروندیسکوت سازمانیبطالت اجتماعی کارکنانکارکنانسکوتسازمانیبطالت اجتماعیرفتار شهروندی سازمانی