-
1.
نویسنده مسئول : فیض، دکترداود ؛ نویسنده : زارعی، دکتر عظیم ؛ زرگر، سید مجتبی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (14 صفحه - از 311 تا 324 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمدل یابی معادلات ساختاریارزش ادراک شده خدماتمدل سروکوال بهبودیافتهمنطقه تحمل پذیری مشتریان
-
2.
نویسنده : کهیاری حقیقت، امین ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 134 تا 145 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندمسئولیت اجتماعی شرکت
-
3.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ معصومی، نگین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 79 تا 90 )
-
4.
نویسنده : فیض، داود ؛ شعبانی، عاطفه ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 93 تا 108 )
کلیدواژه ها:گرایش کارآفرینانهقابلیت یادگیری سازمانیشرکت های کوچک و متوسطعملکرد نوآوریتوان صادراتی
-
5.
نویسنده : بلوچی، حسین ؛ بلوچی، حسین ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ فیض، داود ؛ حسنعلی پور، طهمورث ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:سنجشقابلیت بازاریابیتغییرات محیطیقابلیت پویاساختاردهی مجددقابلیت فنی
-
6.
نویسنده : فیض، داود ؛ میرمحمدی، سیدمحمد ؛ ایزدخواه، محمدمهدی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:برندنظریه مبناییمدلسازی ساختاری تفسیریبرند ملیجایگاهسازیمدل برندسازی ملی ایران
-
7.
نویسنده : فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ باغانی، علی ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:بازارگراییعملکرد کسب و کاراستراتژی رقابتیرستوران ها و فست فودهای با حق امتیاز محدودفاکتورهای مدیریت