-
1.
نویسنده : کاظمی، مهدی ؛ نیک نفس، علی اکبر ؛ احمدعمویی، مهدیه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1384 - شماره 9 ISC (26 صفحه - از 91 تا 116 )
کلیدواژه ها:اسکانصنعت گردشگریسیستم پشتیبان تصمیمسیستم توصیهگرفناوری اطلاعاتگردشگریسیستمکاربرطراحی
- 2.
-
3.
نویسنده : رضازاده مهریزی، محمدحسین ؛ کاظمی، مهدی ؛ موسوی، آرش ؛
مجله:سیاست علم و فناوری»پاییز 1387 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 13 تا 24 )
کلیدواژه ها:ابزارها و تکنیک های سیاستگذاریانتقال سیاستسیاستگذاری علم و فناوریسیاستگذاریسیاستابزارهاابزارها و تکنیکهای سیاستگذاریابزارهای سیاستگذاری
-
4.
نویسنده : جباری، غلام ؛ مرادی، محمدحسن ؛ کاظمی، مهدی ؛
مجله:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1394 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 63 تا 84 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیرهبری اخلاقیسکوت سازمانیآوای سازمانیمعاونت طرح و برنامه وبودجه ناجا
-
5.
نویسنده : شمس ناتری، محمّدابراهیم ؛ کاظمی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : میرخلیلی، سید محمود ؛
مجله:کارآگاه»پاییز 1401 - شماره 60 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 47 تا 65 )
کلیدواژه ها:دیپ فیکقانون جرایم رایانهایجعل پیچیده رایانهایواکنش جنایی
-
6.
نویسنده : دهقان، یدالله ؛ یزدانی، عنایت الله ؛ کاظمی، مهدی ؛
مجله:مطالعات شبه قاره»بهار و تابستان 1397 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 147 تا 166 )
کلیدواژه ها:تروریسمتنش زداییروابط استراتژیکدیپلماسی فعالهمکاری منطقه ایافغانستانهندایرانایران و هندپاکستانطالبانمنطقهسیاسیآمریکا
-
7.
نویسنده : آزور، هیوا ؛ کاظمی، مهدی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 665 تا 686 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتعهد سازمانیاعتماد سازمانیقصد ترک شغلمسئولیت اجتماعی شرکتکارکنانکارکنان
-
8.
نویسنده : کاظمی، مهدی ؛ وحیدی مطلق، طیبه ؛ وحیدی مطلق، سمانه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1393، سال هفتم - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 107 تا 128 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشاشتراک دانشانجمن پی 30 ورلدانجمن گفتگوجوامع مجازیاطلاعاتمدل
-
9.
نویسنده : کاظمی، مهدی ؛ جمشیدی، محمدجواد ؛ احمدی سیدآبادی، سمیه ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1393 - شماره 9 (18 صفحه - از 87 تا 104 )
کلیدواژه ها:تحلیل سلسله مراتبیمشهدجبران خدماتخدمات اینترنتیمدل RECOVSATنارسایی خدماتمشتریمشتریاناستراتژیاینترنتخدماتارتباطاتفازی
-
10.
نویسنده : امیرقاسم خانی، سمیه ؛ کاظمی، مهدی ؛ ملاحسینی، علی ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»اسفند 1395 - شماره 2 (21 صفحه - از 21 تا 41 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمسئولیت اجتماعی شرکتمدل های مسئولیت اجتماعیکارکنانمسئولیت اجتماعی شرکت هاکسب مزیت رقابتیسازمانمحیطجامعهتجارتتجاریاستاندارد