-
1.
نویسنده : برومند، بابک ؛ کاظمی، علی ؛ رنجبریان، بهرام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 105 تا 122 )
کلیدواژه ها:گردشگریتحلیل عاملیرقابتپذیریمقصد گردشگری
-
2.
نویسنده : کاظمی، علی ؛ کنجکاو منقرد، امیررضا ؛ محمودی میمند، مرتضی ؛ کنجکاو منفرد، علیرضا ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1393 - شماره 90 ISC (20 صفحه - از 47 تا 66 )
کلیدواژه ها:فرهنگتعهداخلاق سازمانیمدیریت اخلاقمدل یابی معادله ساختاریکارکنانمدلپژوهشاخلاق کاریمدیران
-
3.
نویسنده مسئول : کاظمی، علی ؛ نویسنده : امامی، مهدی ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 137 تا 157 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهابعاد حرفه ای فروشندهوفاداری به فروشندهفروشفروشندهمشتریریسک ادراکشدهاعتماد
-
4.
نویسنده : عسگر نژاد نوری، باقر ؛ صنایعی، علی ؛ فتحی، سعید ؛ کاظمی، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1393، دوره هجدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 151 تا 170 )
کلیدواژه ها:برنامه ریزی دو سطحیزمان پاسخ زنجیره ترمیمنارسایی خدماتیواکاوی رگرسیون
-
5.
نویسنده : سعیدبخش، سعید ؛ نعمت بخش، محمدعلی ؛ رنجبریان، بهرام ؛ نویسنده مسئول : کاظمی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 105 تا 128 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتبازاریابی الکترونیکیگردشگری پزشکیسیستمهای پیشنهاددهندهگردشگریاطلاعاتدرمانیطراحیکاربران
-
6.
نویسنده : فرقانی، محمدحسین ؛ کاظمی، علی ؛ رنجبریان، بهرام ؛ قندهاری، مهسا ؛
مجله:مدیریت اسلامی»بهار 1397 - شماره 102 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 207 تا 230 )
کلیدواژه ها:عوامل اقتصادیعوامل اجتماعیپژوهش ترکیبیخودروی لوکسرفتار مصرفکننده مسلمان
-
7.
نویسنده : کاظمی، علی ؛ صفری، علی ؛ اعرابی، سهیلا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 87 تا 102 )
کلیدواژه ها:عوامل محیطیتجاری سازی دانشampشرکت های زایشی دانشگاهیشهرک علمی وتحقیقاتی اصفهاندانشدانشدانشگاهدانشگاهشرکتهای زایشیشرکتهای زایشیفناوریفناوری
-
8.
نویسنده : ادیبی، نسیم ؛ کاظمی، علی ؛ محمدی، مهناز ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:برندشخصیت برندمدل سازی معادلات ساختاریویژگی شخصیتی مصرف کنندهشخصیتمشتریمدلویژگیهای شخصیبرونگراییپژوهش
-
9.
نویسنده : بخشایش، ریحانه السادات ؛ کاظمی، علی ؛ نویسنده مسئول : محمدشفیعی، مجید ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 103 تا 130 )
کلیدواژه ها:تصویر برند مقصدتجربه برند مقصدآگاهی از برند مقصدهویتیابی گردشگر با برند مقصد گردشگریبرنـد مقصـدبـه
-
10.
نویسنده : مددخانی، مهدی ؛ شاهین، ارش ؛ انصاری، اذرنوش ؛ نویسنده مسئول : کاظمی، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 171 تا 204 )
کلیدواژه ها:عملکرد صادراتیتحلیل تممدیریت طراحیبازارگرایی صادراتی