-
1.
نویسنده : محمدی، سردار ؛ شافعی، رضا ؛ صالحی، نسیم ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1392 - شماره 20 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 205 تا 220 )
کلیدواژه ها:انگیزش پیشرفتاضطراب رایانهسازمانهای ورزشیخودکارآمدی رایانهبرازشمدلپرسشنامۀ
-
2.
نویسنده : شافعی، رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 79 تا 100 )
کلیدواژه ها:بازاریابیاستراتژی های بازاریابیسنجه های ارزیاب عملکرد نظام بازاریابیشرکت هایبازاراستراتژیمدیرانمشتریاستراتژی بازار
-
3.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ شافعی، رضا ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1391- شماره 62 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (40 صفحه - از 153 تا 192 )
-
4.
نویسنده : وفائی، فرهاد ؛ شافعی، رضا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1389، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (25 صفحه - از 233 تا 257 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیصنایع کوچکمهارت های مدیریتینظام ارزیابی عملکردشرکت های کارآفرینشرکت های غیر کارآفریناستراتژی ها وساختار
-
5.
نویسنده : شافعی، رضا ؛ کفچه، پرویز ؛ داروند، فاتح ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 22 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 47 تا 62 )
-
6.
نویسنده : شافعی، رضا ؛ صلواتی، عادل ؛ جهانیان، رودابه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره ششم - شماره 3 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 555 تا 574 )
کلیدواژه ها:سنندجلوازم خانگیمدلیابی معادلات ساختاریارزش ویژۀ مارک تجاری سبزتصویر ذهنی مارک تجاری سبزارزش ویژة مارک تجاریارزش ویژة مارک تجاریمشتریمشتری
-
7.
نویسنده : شافعی، رضا ؛ لاوه، شبنم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1391، دوره شانزدهم - شماره 3 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 131 تا 152 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیمدیریت دانشکارکنان دانشیسازمان های دولتیذخیره دانشدانشاطلاعاتکارکنان سازمان
-
8.
نویسنده : زهدی، مهران ؛ شافعی، رضا ؛ هاشمی، سید رضا ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 146 تا 165 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریبازارگراییقابلیتهای ارتباطیشرکتهای کوچک و متوسط صنعتی
-
9.
نویسنده : احمدی، فریدون ؛ شافعی، رضا ؛ مفاخری نیا، فرانک ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»بهار 1391 - شماره 15 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 145 تا 164 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیعوامل محیطیویژگی های کارآفرینانهرفتارهای کارآفرینانه