موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 21 |
میان رشته ای 4 |
علوم سیاسی 2 |
جغرافیا 1 |
تربیت بدنی 1 |
اقتصاد 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 30 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 10 |
علمی-پژوهشی 9 |
B 3 |
ج 2 |
A 1 |
-
1.
برندسازی تجاری فرش دستباف ایرانی؛ مطالعه ای با رویکرد نشانه شناختی
نویسنده مسئول : شافعی، رضا ؛ نویسنده : روستا، علیرضا ؛
مجله : پژوهشنامهی مدیریت اجرایی » پاییز و زمستان 1401، سال چهاردهم - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 10 تا 27 )
کلیدواژه ها: فرش دستباف کردستان کرمانشاه نشانه شناختی برندسازی نظام بازاریابی
-
2.
بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخ گویی اجتماعی
نویسنده : فرهادی، لیلی ؛ شافعی، رضا ؛ نویسنده مسئول : وفایی، فرهاد ؛
مجله : مدیریت کسب و کار » تابستان 1401 - شماره 54 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 156 تا 173 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی اخلاق کسب و کار پاسخگویی اجتماعی آموزش کارآفرینانه اخلاق آموزش کارآفرینی پاسخگویی اجتماعی
-
3.
بررسی و شناسایی عوامل علّی، زمینهای و مداخلهگر موثر بر ارتقاء رضایتمندی مشترکین برق با محوریت منطقه غرب کشور
نویسنده : مرادی، محمد رضا ؛ شافعی، رضا ؛ نویسنده مسئول : صلواتی، عادل ؛
مجله : جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای) » تابستان 1401، سال دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 525 تا 540 )
کلیدواژه ها: رضایت مشتری صنعت برق عوامل مداخلهگر عوامل زمینه ای عوامل علّی
-
4.
واکاوی نظام بازاریابی و برندسازی در فرش دستباف (مطالعهای در واحدهای تولیدی غرب کشور)
نویسنده : شافعي، رضا ؛ غفوریان شاگردی، امیر ؛ مولایی، سوران ؛
مجله : مدیریت فردا » زمستان 1400 - شماره 69 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 201 تا 226 )
کلیدواژه ها: فرش دستباف کردستان کرمانشاه برندینگ نظام بازاریابی
-
5.
ارائه الگویی جهت تدوین استراتژی ها ی توسعه صادرات در بازارهای خارجی با استفاده از روش داده بنیاد (مطالعه موردی شرکتهای پتروشیمی ایران)
نویسنده : مناف زاده هیر، محمدعلی ؛ فاطمی، عادل ؛ نویسنده مسئول : شافعی، رضا ؛
مجله : اقتصاد مالی » زمستان 1400 - شماره 57 رتبه B (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 39 تا 54 )
کلیدواژه ها: صادرات غیر نفتی بازار استراتژی پتروشیمی تو سعه صادرات
-
6.
واکاوی توسعه کسبوکارهای مرزی بهعنوان رویکردی جهت کاهش پدیده کولبری در مناطق مرزی مطالعه موردی: بانه و مریوان
نویسنده : شافعی، رضا ؛ مولایی، سوران ؛ نویسنده مسئول : احمدی، فریدون ؛
مجله : پژوهشنامه مطالعات مرزی » زمستان 1400 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها: مناطق مرزی کردستان کولبری کسبوکارهای آسیبدیده اطلس کسبوکارهای مزیت دار
-
7.
طراحي مدل بازاریابی و تبليغات مؤسسات ارائه دهنده خدمات آموزش، یادگیری و توسعه منابع انسانی
نویسنده مسئول : شانیان، احمد ؛ نویسنده : شافعی، رضا ؛ قبادي لموكي، تحفه ؛ بیات، مرضیه ؛ بیات، بهروز ؛
مجله : آموزش و توسعه منابع انسانی » پاییز 1400 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 257 تا 282 )
کلیدواژه ها: تئوری زمینه ای مدل بازاریابی موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی.
-
8.
طراحی الگوی متقاعد سازی مشتریان شرکتهای گردشگری حوزه داخلی
نویسنده : حبیبی، سیامک ؛ سلطان پناه، هیرش ؛ نویسنده مسئول : شافعی، رضا ؛
مجله : فضای گردشگری » بهار 1400 - شماره 38 رتبه A (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 85 تا 101 )
کلیدواژه ها: وفاداری متقاعد سازی رضایت مندی تعهد گردشگری اعتماد
-
9.
نقش تکنیک های اصل عمل متقابل در متقاعدسازی و پیامدهای آن بر رفتار مشتریان شرکت های گردشگری
نویسنده : حبیبی، سیامک ؛ سلطان پناه، هیرش ؛ نویسنده مسئول : شافعی، رضا ؛
مجله : علوم مدیریت ایران » زمستان 1399 - شماره 60 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 77 تا 106 )
کلیدواژه ها: تعهد اعتماد رضایتمندی TNA وفاداری اصل عمل متقابل DITF
-
10.
اعتباربخشی مدل رفتار خرید ناگهانی مشتریان در بخش خدمات
نویسنده : رحیمی، محمدرضا ؛ شاکری، رویا ؛ نویسنده مسئول : شافعی، رضا ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » پاییز 1399 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 1217 تا 1235 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرف کننده رفتار خرید مصرف کننده رفتار خرید ناگهانی اعتباربخشی مدل