-
1.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ مهرنوش، مینا ؛
مجله:پژوهشهای اقتصادی (رشد و توسعه پایدار)»بهار 1389، سال دهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:عملکردرقابتپذیریعملکرد مالیعملکرد بانکعملکرد غیر مالیمقیاس
-
2.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ ناطق، محمد ؛
مجله:کار و جامعه»خرداد و تیر 1387 - شماره 96 و 97 (12 صفحه - از 98 تا 109 )
کلیدواژه ها:تحلیل رقابتتقسیمبندی بازارتعیین بازار هدفموقعیتیابی شرکتتدوین استراتژی آمیخته بازاریابیبازارموقعیتیابیموقعیتاستراتژیبازار هدفرقابتیمشتریبازاریابی
-
3.
نویسنده : بخشی زاده، الهه ؛ آقا زاده، هاشم ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1389، سال ششم - شماره 1 ISC (22 صفحه - از 123 تا 144 )
کلیدواژه ها:تبلیغات الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیاثربخشی تبلیغاتمدل سلسله مراتب اثرات
-
4.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ نهاوندیان، محمد ؛ آقا زاده، هاشم ؛
مجله:تحقیقات اقتصادی»تابستان 1387 - شماره 83 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:قیمت نفتتجزیه واریانسعدم تقارنکشورهای صنعتی واردکننده نفتتابع واکنش آنی
-
5.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ رضا زاده، حسین ؛
مجله:تعاون و کشاورزی»دوره جدید، آذر 1384 - شماره 171 ISC (9 صفحه - از 38 تا 46 )
-
6.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:فرهنگ و تعاون»اردیبهشت 1386 - شماره 46 (6 صفحه - از 10 تا 15 )
کلیدواژه ها:فروشندهمدلپردازش اطلاعاتمصرفکنندهفرآیند پردازش اطلاعاتتعاملرفتاررفتار مصرفکننده
-
7.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ استیری، مهرداد ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجله:پژوهشهای اقتصادی (رشد و توسعه پایدار)»پاییز 1386، سال هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 37 تا 58 )
کلیدواژه ها:رویکرد سازه ایرقابت پذیری بنگاهمولفه های تشکیل دهنده و تاثیرگذارمولفه های راهبردی وعملیاتیرقابت پذیریرویکرد رفتاری
-
8.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ رضا زاده، حسین ؛
مجله:تعاون و کشاورزی»دوره جدید، دی 1384- شماره 172 ISC (7 صفحه - از 24 تا 30 )
-
9.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:تحقیقات اقتصادی»مهر و آبان 1385 - شماره 75 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 75 تا 110 )
کلیدواژه ها:تجارت بین المللیتوسعه صادراتتجارت الکترونیکیمدل بلوغ تجارت الکترونیکی صادرکنندگانبلوغ تجارت الکترونیکیصادراتاطلاعاتمدل
-
10.
نویسنده مسئول : سلطانی فر، احسان ؛ نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ انصاری، منوچهر ؛
مجله:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»بهار 1397 - شماره 26 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 207 تا 237 )
کلیدواژه ها:فرانسهبازرگانی بین المللتحلیل محیط تجاریتوسعۀ تجارتکارآفرینی بین الملل