-
1.
نویسنده : شجاعی، حمیرا ؛ طالب پور، مهدی ؛ نویسنده مسئول : سیدعامری، میرحسن ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 100 تا 113 )
کلیدواژه ها:لیگ برترارزشگذاری اقتصادیارزش ویژه برنددارایی های نامشهودباشگاه های فوتسال
-
2.
نویسنده : شجیع، کیانوش ؛ علیمردانی، محمد ؛ اسکندری تریقان، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : طالب پور، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1400 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم (15 صفحه - از 103 تا 117 )
کلیدواژه ها:آسیبشناسیسرمایه انسانیفدراسیون فوتبالمولفههای استراتژیکسهشاخگی
-
3.
نویسنده مسئول : طالب پور، مهدی ؛ نویسنده : خرسندی فرد، مجید ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 213 تا 246 )
کلیدواژه ها:بازاریابی چریکینوشابه انرژیزاردبولبلک انرژیتبلیغورزشبــابـاانرژیتبلیـغبــه
-
4.
نویسنده : ناظمی، مهدی ؛ عظیم زاده، سیدمرتضی ؛ طالب پور، مهدی ؛ داناوان، دی تاد ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 100 تا 128 )
کلیدواژه ها:ایراننظریه داده بنیادورزشکاران حرفهایبرند شخصیهـابـهبـا
-
5.
نویسنده : کریمی، محمد رضا ؛ طالب پور، مهدی ؛ حدادیان، علی رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 189 تا 202 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندههواداریحمایتگری ورزشیهوادارانهوادارانمدلمدلحامیحمایت