تابستان 1398 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
رابطه بین هوشیاری برند و رفتار خرید مصرف کننده نوشیدنی غیرالکلی ایرانی در بین شهروندان سردشتی
نویسنده : شیخه پور، زانیار ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ نویسنده مسئول : مشبکی، اصغر ؛
(49 صفحه - از 3 تا 51 )
کلیدواژه ها: هوشیاری برند حساسیت برند قومگرایی مصرفی و رفتار خرید آگاهی برند
-
مطالعه تطبیقی ارزشگذاری برند با دو رویکرد سود هرسهم و قیمت به فروش در صنایع کاشی و سرامیک و سیمان
نویسنده : انصاری طادی، آذرنوش ؛ رحیمی، موسی ؛ بت شکن، محمود ؛ نویسنده مسئول : محمد شفیعی، مجید ؛
(17 صفحه - از 52 تا 68 )
کلیدواژه ها: ارزشگذاری برند رویکرد قیمت به فروش رویکرد سود هر سهم صنعت کاشی و سرامیک و سیمان
-
تاثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادرات فرش دستباف ایران
نویسنده : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ خدیور، آمنه ؛
(31 صفحه - از 69 تا 99 )
کلیدواژه ها: صادرات فرش دستباف محیط سیاسی محیط فرهنگی برندینگ محیط اقتصادی پتانسیل بازار متغیر جغرافیایی
-
طراحی مدل توسعه برند شخصی ورزشکاران حرفه ای ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد
نویسنده : ناظمی، مهدی ؛ عظیم زاده، سیدمرتضی ؛ طالب پور، مهدی ؛ داناوان، دی تاد ؛
(29 صفحه - از 100 تا 128 )
کلیدواژه ها: ایران نظریه داده بنیاد ورزشکاران حرفهای برند شخصی
-
ﺗﺒﯿﯿﻦ زمینههای علی و مداخلهای درتوسعهی برند سازمانی
نویسنده : مزیدی، علیرضا ؛ باقرزاده، دکتر محمدرضا ؛ قلی پور کنعانی، دکتر یوسف ؛ نویسنده مسئول : مهرآرا، دکتر اسدالله ؛
(35 صفحه - از 129 تا 163 )
کلیدواژه ها: زمینهﻫﺎی علی زمینهﻫﺎی مداخلهای شرایط فیزیکی سازمان برند سازمانی
-
بررسی تاثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهانبهدهان (مورد مطالعه: خردهفروشیهای اینترنتی و فروشگاههای زنجیرهای)
نویسنده مسئول : صادق وزیری، فراز ؛ نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ طیب زاده، مهدی ؛
(35 صفحه - از 164 تا 198 )
کلیدواژه ها: وفاداری شخصیت برند عشق به برند تبلیغات دهانبهدهان