-
1.
نویسنده : آزادی، رسول ؛ یوسفی، بهرام ؛ عیدی، حسین ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1393 - شماره 6 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 66 تا 75 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برندپوشاک ورزشیتبلیغات رسانه ایدانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی
-
2.
نویسنده : یوسفی، بهرام ؛ صفری تکیه، شیوا ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 201 تا 216 )
کلیدواژه ها:ورزشکارغیر ورزشکارمشتریارزش ویژه برندپوشاک ورزشی
-
3.
نویسنده : صفری تکیه، شیوا ؛ قاسمی هرسینی، الهام ؛ نویسنده مسئول : یوسفی، بهرام ؛
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی»بهار 1398، سال هشتم - شماره 7 (25 صفحه - از 111 تا 135 )
کلیدواژه ها:مشتریانبرندارزش ویژه برندپوشاک ورزشی وارداتی
-
4.
نویسنده : آزادی، رسول ؛ یوسفی، بهرام ؛ عیدی، حسین ؛
مجله:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار و تابستان 1394 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 53 تا 74 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیدانشجویان تربیت بدنیارزش ویژه برندپوشاک ورزشیارزش ویژهمدلعناصر آمیخته بازاریابیپژوهشقیمتتبلیغاتصنعت پوشاک ورزشیپرسشنامهآگاهی و تداعی