-
1.
نویسنده : عابدینی، علی ؛ زارعی متین، حسن ؛ کردنائیج، اسداله ؛ عابدینی، حسین ؛
مجله:پژوهشنامه انقلاب اسلامی»زمستان 1398، سال نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 89 تا 112 )
کلیدواژه ها:دفاع مقدسفرماندهان شهیدنظریه داده بنیادوصیتنامهسرمایه اجتماعی
-
2.
نویسنده : خداداد حسینی، سید حمید ؛ کردنائیج، اسداله ؛ راضی، نسرین ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1399، دوره دوازدهم ، شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 285 تا 314 )
کلیدواژه ها:مرور نظاممندرویکرد چندسطحیعملکرد فروشعملکرد فروشندهفروشفروشندهروشهـامشتریپژوهشفـروش
-
3.
نویسنده : طالاری، محمد ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ کردنائیج، اسداله ؛ آذر، عادل ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها:مدیریت پرتفولیوی شرکتپرتفولیوی دوسوتوانتوازن و تناسبقابلیت کاوشقابلیت بهره برداری
-
4.
نویسنده : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1396، دوره هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 25 تا 43 )
کلیدواژه ها:بازاریابیرفتار مصرف کنندهمجتمع تجاریرفاه خریدتجاریتفریحپژوهشخریـد
-
5.
نویسنده : خلیلی پالندی، فرشته ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده مسئول : کردنائیج، اسداله ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهنظریه ساختگرایینسل زدافت خریدنسلپژوهشکدگذاریمصرفکنندگان
-
6.
نویسنده : کرد نائیج، اسداله ؛ خلیلی پالندی، فرشته ؛
مجله:مدیریت اسلامی»پاییز 1397 - شماره 104 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 37 تا 58 )
کلیدواژه ها:باورهای دینیسرمایه اجتماعیفرهنگ ایثار و شهادت
-
7.
نویسنده : تهرانی، حسین ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1396 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 729 تا 758 )
کلیدواژه ها:توسعه بازارهای بینالمللیروش آمیخته کیفی و کمیزیرساختها و الزامات توسعه بازارصنعت فناوری ارتباطات و اطلاعاتعوامل بنگاهی و فرابنگاهی
-
8.
نویسنده : نجات، سهیل ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده مسئول : کردنائیج، اسداله ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره جدید - شماره 53 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 13 تا 48 )
کلیدواژه ها:برندتحلیل مضمونکالاهای تند مصرفتعالی برند
-
9.
نویسنده : باوفا، امیرحسین ؛ مرادی، مهدی ؛ خنیفر، حسین ؛ صراف، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : کردنائیج، اسداله ؛
مجله:دانش حسابرسی»تابستان 1402 - شماره 91 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 144 تا 177 )
کلیدواژه ها:تفسیریمدیریت راهبردیتحلیل ساختاریراهبردهاحسابرسی عملکردسوات.
-
10.
نویسنده : زارع پور نصیرابادی، ابراهیم ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ کردنايیج، اسداله ؛ منصوری موید، فرشته ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1398، دوره بیست و سوم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 189 تا 211 )
کلیدواژه ها:الگوی مصرفهویت جنسیتیهویت شخصیوفاداری به برندسبکهای تصمیمگیری خرید