-
1.
نویسنده : باشکوه، محمد ؛ شکسته بند، میترا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندهویت برندتوسعة هویت برندهویت بصری برندهویتمدیریت ارتباط با مشتریبازاریابیبرند خدماتیفرهنگ بازاریابیشخصیتپژوهشسازمان
-
2.
نویسنده : علیپور، وحیده ؛ باشکوه، محمد ؛ شکسته بند، میترا ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1394 - شماره 25 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 845 تا 864 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیگردشگری الکترونیکخدمات الکترونیکگردشگری.فناوری اطلاعاتفناوری اطلاعات و ارتباطاتپژوهشاعتماد
-
3.
نویسنده : باشکوه، محمد ؛ شکسته بند، میترا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره چهارم - شماره 3 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:برندارتباطات یکپارچه بازاریابیقدرت برندعناصر ارتباطات یکپارچه بازاریابیبازارقوتبانکنام تجاری