-
1.
نویسنده مسئول : رحیمیان، سمانه ؛ نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 13 تا 39 )
کلیدواژه ها:هتلداریرسانههای اجتماعیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریاطلاعاتهتلمشتریاننقش رسانههای اجتماعی
-
2.
نویسنده مسئول : رحیمیان، سمانه ؛ نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 523 تا 547 )
کلیدواژه ها:صنعت هتلداریتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریهتلمشتریانمشـتری
-
3.
نویسنده : مانیان، امیر ؛ موسی خانی، محمد ؛ رحیمیان، سمانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1393 - شماره 8 (16 صفحه - از 125 تا 140 )
کلیدواژه ها:آموزش کاربرانرضایت کاربرانسامانه جامع آموزشدرک از راحتی سامانهپشتیبانی مدیران ارشدسامانههای اطلاعاتی