-
1.
نویسنده : رفعتی، جواد ؛ آقاموسی، رضا ؛ نعامی، عبدالله ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»زمستان 1391 - شماره 4 (12 صفحه - از 11 تا 22 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتبلیغات شفاهیاعتماد مشتریدرگیری ذهنیفرآورده های لبنیتعهد مشتری
-
2.
نویسنده : صیدی، محسن ؛ سرداری، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ نویسنده مسئول : علیزاده مشکانی، فتانه ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 223 تا 242 )
کلیدواژه ها:گردشگریتجارت الکترونیکصنایع دستیاعتماد مشتریمشتریمشتریانمدل