-
1.
نویسنده : شعاعی آستانه، سیدمحمدصادق ؛ فرخیان، ساحل ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1396 - شماره 26 (14 صفحه - از 137 تا 150 )
کلیدواژه ها:رضایتکیفیت خدماتوفاداریکیفیت عملکردی
-
2.
نویسنده : شعاعی آستانه، سید محمد صادق ؛ فرخیان، ساحل ؛
مجله:مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی»تابستان 1396 - شماره 8 (22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادکیفیت خدماتوفاداریکیفیت ملموسکیفیت پرسنلمشتریمشتریانکیفیترضایت مشتریبانکاعتماد مشتریرضایت مشتریان
-
3.
نویسنده : پارسا، آیدا ؛ فرخیان، ساحل ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها:رضایتنیات رفتاریارتباطات دهان به دهانتجربه مصرفشدت دلتنگی