-
1.
نویسنده : کهن، نبی اله ؛ تیموری، هادی ؛ نویسنده مسئول : صفری، علی ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 264 تا 289 )
کلیدواژه ها:تخریب دوستیتوصیف ضخیممردمنگاریدوستی در محل کار
-
2.
نویسنده : تیموری، هادی ؛ سامی، محسن ؛ حکمت پناه، مسعود ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 127 تا 138 )
کلیدواژه ها:عوامل سازمانیفروشعوامل مديريتیخدمات نوين بانکیبانک، sales ، bank
-
3.
نویسنده : فروهی، مهشید ؛ ابزری، مهدی ؛ صفری، علی ؛ نویسنده مسئول : تیموری، هادی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:رفتار کنش گرای استراتژیکرفتار کنشگراتئوری داد ه بنیاد
-
4.
نویسنده : نصر اصفهانی، دکتر علی ؛ نکویی مارنانی، نسرین ؛ ابزری، دکتر مهدی ؛ تیموری، دکتر هادی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»بهار 1398 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 56 تا 79 )
کلیدواژه ها:شکوفایی فردی منابع انسانیشکوفایی گروهی منابع انسانیشکوفایی سازمانی منابع انسانیرفتارهای کاری عاملی و الزامات شغلی
-
5.
نویسنده : نصر اصفهانی، مهدی ؛ شائمی، علی ؛ تیموری، هادی ؛ نویسنده مسئول : علامه، سید محسن ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1395 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 99 تا 116 )
کلیدواژه ها:سازمان بهزیستیسایش اجتماعیسایش فیزیکیسایش کلامی
-
6.
نویسنده : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛ غایبی سدهی، حامد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 281 تا 300 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیعوامل سازمانیفروشگاه الکترونیکیوفاداری الکترونیکیاعتماد الکترونیکی
-
7.
نویسنده : افخمی، احمد ؛ نصر اصفهانی، علی ؛ ابزری، مهدی ؛ تیموری، هادی ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»پاییز 1397 - شماره 105 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 111 تا 149 )
کلیدواژه ها:مشارکت کارکنانمسئولیت اجتماعی شرکتفعالیتهای داوطلبانهفعالیتهای داوطلبانه با حمایت کارفرمامرور نظام مند ادبیات پ
-
8.
نویسنده : انصاری، آذرنوش ؛ کتابی، نصیر ؛ صابر، زینب ؛ تیموری، هادی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 211 تا 223 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریتمایل مشتری به تغییر برندتنوع طلبی مشتریاندرگیری در قصد خریدمشتریرضایتوفاداریمشتریان
-
9.
نویسنده : کاشانی، پریسا ؛ تیموری، هادی ؛ نویسنده مسئول : شائمی برزکی، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1402 - شماره 60 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 138 تا 162 )
کلیدواژه ها:مربی گریشرکت فولاد مبارکه اصفهانمربی گری در محیط کار
- 10.