تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : ابریشم کار، محمد مهدی ؛ ابوبکر عبدالهی، یزید ؛
(14 صفحه - از 245 تا 258 )
کلیدواژه ها:انعطاف پذیریتاب آوریچابکی نیروی کارنوآوری محصول جدیدکنش گرایی
-
نویسنده : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ رمضانی، سارا ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛
(22 صفحه - از 259 تا 280 )
کلیدواژه ها:مدل سازی ساختاری تفسیریهویت برندبازار بین بنگاهی (B2B)
-
نویسنده : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛ غایبی سدهی، حامد ؛
(20 صفحه - از 281 تا 300 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیعوامل سازمانیفروشگاه الکترونیکیوفاداری الکترونیکیاعتماد الکترونیکی
-
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ کرمی، مسعود ؛ حمیدی کولایی، آرزو ؛ ملکی، محمد مهدی ؛
(16 صفحه - از 301 تا 316 )
کلیدواژه ها:رفتارخرید آنیکالای مصرفیارزش های فرهنگی ایرانیان
-
نویسنده : حیدری، علی ؛ سیدکلالی، نادر ؛
(22 صفحه - از 317 تا 338 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیقابلیت های پویامشاوره مدیریتروش نظریه داده بنیاد
-
نویسنده : سلطانی، مرتضی ؛ محمدیان، بهزاد ؛
(16 صفحه - از 339 تا 354 )
کلیدواژه ها:ذهنیتتصمیم خریدروش کیومشتریان مردد
-
نویسنده : طالقانی، محمد ؛ مهدی زاده، مهران ؛
(20 صفحه - از 355 تا 374 )
کلیدواژه ها:عملکردقابلیت بازاریابیبازاریابی الکترونیکشرکت های صادرکننده پسته
-
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ پزشکی نجف آبادی، فرشته ؛
(20 صفحه - از 375 تا 394 )
کلیدواژه ها:تحلیل خوشه ایتحلیل عاملی تاییدیبخش بندیسبک زندگی مرتبط با تغذیه
-
نویسنده : عباسی، فایزه ؛ مرادی دیزگرانی، میلاد ؛ حسین پور، مهدی ؛
(18 صفحه - از 395 تا 412 )
کلیدواژه ها:تصمیمات خریدخصومت مصرف کنندهدرگیری ذهنی خرید
-
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ بلورپارسا، محمد رضا ؛
(20 صفحه - از 413 تا 432 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندتداعی برندشبکه تداعی های برند
-
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ اکبری، مهدی ؛
(28 صفحه - از 433 تا 460 )
کلیدواژه ها:فرهنگراهبردغربال سازی فازیماتریس فرهنگ-استراتژی
-
نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم الله ؛ حاجیلو، زاهده ؛
(18 صفحه - از 461 تا 478 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریمشتریان کلیدیبخش بندی مشتریانارزش دوره عمر مشتریمدل آر. اف. ام