-
1.
نویسنده : رضایی، محسن ؛ حامدی، ارکیده ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (16 صفحه - از 3695 تا 3710 )
کلیدواژه ها: صادراتبازار یابی اینترنتی اینترنت بازار یابی الکترونیکی
-
2.
نویسنده : ترابی، محمدامین ؛ حامدی، ارکیده ؛ ممیز، آیت الله ؛ مولائی یگانه، الهه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (43 صفحه - از 154 تا 196 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعشق به برندجنسیت برندمشتریان عطر بیکمشارکت برندبرنـدبرنــد
-
3.
نویسنده : شیری، علی ؛ حامدی، ارکیده ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»شهریور 1397 - شماره 11 (جلد اول) (14 صفحه - از 37 تا 50 )
کلیدواژه ها:نفوذ آرمانیرهبری تحول گراانگیزش الهام بخشملاحظات فردیترغیب ذهنی و عملکرد شغلی
-
4.
بررسی رابطه بین کیفیت درک شده از خدمات بانکی الکترونیکی و ارزش ویژه برند:رویکرد سیستم معادلات همزمان
نویسنده : کاظمی، فاطمه ؛ حامدی، ارکیده ؛ رستمی، علی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (15 صفحه - از 3205 تا 3219 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات الکترونیکیوفاداری رضایت ارزش ویژه برنداعتماد