-
1.
نویسنده : امیدی، علی ؛ محمودی، ادریس ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 رتبه B (دانشگاه آزاد (32 صفحه - از 21 تا 52 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکوفاداریارزش ادراک شدهاطمینان ادراک شدهکیفیت عملکردی ادراک شده
-
2.
نویسنده : سعیدی، مهدی ؛ محبی، سراج الدین ؛ باقری، مهدی ؛ نویسنده مسئول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 صفحه - از 3981 تا 3999 )
کلیدواژه ها:بهبود عملکردسیستم هوشمندگمرکخرسندی مشتریانمشـتریمشـتریانمدلرضـایت مندی مشـتریانسـازمانسـیسـتممتغیرهایعملکردرضـایترضـایت مشـتری