-
1.
نویسنده : Shakouri، Amir ؛ Esfandiari، Rajab ؛ نویسنده مسئول : Malmir، Ali ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2022، Volume 11 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (46 صفحه - از 313 تا 358 )
کلیدواژه ها:PragmaticsCALLMALLTechnology-mediated Intervention
-
2.
نویسنده مسئول : Malmir، Ali ؛ نویسنده : Parhizkari، Nastaran ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2021, Volume 40 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (50 صفحه - از 33 تا 82 )
کلیدواژه ها:Retentionproductionvocabulary acquisitionlexical collocationsGrammatical collocationsfill-in-the-blanksL2 definitionswriting exercises
-
3.
نویسنده : Malmir، Ali ؛ Yousof، Qutibaa M ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2019, Volume 37 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 71 تا 106 )
کلیدواژه ها:vocabulary developmentexplicit teachingimplicit teachingvocabulary retentionMeaning-focused experience
-
4.
نویسنده : Heidari، Hadi ؛ Zarei، Abbas Ali ؛ نویسنده مسئول : Malmir، Ali ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2023, Volume 17 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 269 تا 296 )
کلیدواژه ها:Identity Processing StylesInformational StyleNormative StyleDiffuse-Avoidant Styleidentity dimensionsLanguage Identity