کلیدواژه implicit teaching / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : Dobakhti، Leila ؛ نویسنده : Shams Khorrami، Samin ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2020, Volume7 - Number 4 رتبه الف/ISC (29 صفحه - از 25 تا 53 )
کلیدواژه ها:Input enhancementgrammatical accuracyexplicit teachingimplicit teachingForm-Focused Instructions
-
2.
نویسنده مسئول : Dobakhti، Leila ؛ نویسنده : Shams Khorrami، Samin ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2020, Volume 9 - Number 2 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 57 تا 71 )
کلیدواژه ها:Dictoglossgrammatical accuracyexplicit teachingimplicit teachingForm-Focused Instructions
-
3.
نویسنده مسئول : Alizadeh Tabaghi، Azadeh ؛ نویسنده : Yaqubi، Baqer ؛ Abadikhah، Shirin ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer and Autumn 2019 - Number 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:interlanguage pragmaticsexplicit teachingimplicit teachingCollaborative taskinput enhancement task
-
4.
نویسنده : Malmir، Ali ؛ Yousof، Qutibaa M ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2019, Volume 37 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 71 تا 106 )
کلیدواژه ها:vocabulary developmentexplicit teachingimplicit teachingvocabulary retentionMeaning-focused experience
-
5.
نویسنده : رقیبدوست، شهلا ؛ جدیری جمشیدی، رویا ؛
مجله:پژوهش نامه ی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان»پاییز و زمستان 1391، سال اول - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 135 تا 161 )
کلیدواژه ها:آموزش غیرصریحشبکه ی واژگانیدرک مطلبآموزش صریحشبکههای معناییگروه کنترل
-
6.
نویسنده : Baleghizadeh، Sasan ؛ Farshchi، Sepideh ؛
مجله:زبان و ادب فارسی (دانشگاه تبریز)»پاییز و زمستان 1388 - شماره 212 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 17 تا 38 )
کلیدواژه ها:Declarative knowledgeexplicit teachingimplicit teachingprocedural knowledgeteachers’ beliefs
-
7.
نویسنده : Baleghizadeh، Sasan ؛ Farshchi، Sepideh ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Autumn & Winter2009 - Number 212 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 17 تا 38 )
کلیدواژه ها:Declarative knowledgeexplicit teachingimplicit teachingprocedural knowledgeteachers’ beliefs
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)