-
1.
نویسنده : ترابی، محمدامین ؛ حامدی، ارکیده ؛ ممیز، آیت الله ؛ مولائی یگانه، الهه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (43 صفحه - از 154 تا 196 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعشق به برندمشارکت برندجنسیت برندمشتریان عطر بیکبرنـدبرنــد
-
2.
نویسنده : ترابی، محمدامین ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1402 - شماره 33 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (46 صفحه - از 13 تا 58 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتخفیفمتنکاویخریدهای الکترونیکینظرات مشتریانهـامشـتریانبـهخریــدمشــتریانخریـد