-
1.
نویسنده : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ نویسنده مسئول : غریبی، حسن ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 55 (جلد چهارم) (19 صفحه - از 151 تا 169 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اینترنتیخرید اینترنتیاعتماد مشتریریسک ادراک شده
-
2.
نویسنده : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ نویسنده مسئول : غریبی، حسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 1 (جلد اول) (14 صفحه - از 72 تا 85 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندترجیح برندنگرش برندمشتریفروشگاهارزش ویژهنگرشترجیحمشتریانمدل
-
3.
نویسنده : فدایی بازقلعه، ساینا ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت رتبه ملی (12 صفحه - از 47 تا 58 )
کلیدواژه ها:استراتژی اقیانوس آبی اقیانوس قرمز صنایع خاص تقاضای جدید
-
4.
نویسنده : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ موسی زاده، هادی ؛ نویسنده مسئول : غریبی، حسن ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1400 - شماره 6 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 39 تا 53 )
کلیدواژه ها:نفوذ اجتماعیتلاش مورد انتظارکارایی مورد انتظارتمایل رفتاری و قصد خرید مشتریشرایط تسهیل کننده