-
1.
نویسنده : حیدرزاده، کامبیز ؛ بابازاده بائی، محمد ؛ حسینی امیری، سید محمود ؛ نویسنده مسئول : ورامینی، معصومه ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (8 صفحه - از 11 تا 18 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتمایل به خریدریسک ادراک شدهاطمینان ادراک شدهآگاهی مشتری از محصول
-
2.
نویسنده : سمیعی، ابراهیم ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ ترابیان، محسن ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (19 صفحه - از 5426 تا 5444 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریپژوهش ترکیبیفروشگاه زنجیره ایوفاداری به فروشگاهمحرکهای وفاداریفروشگاهفروشـگاهمشـتریوفاداریوفاداری مشـتریپژوهشبررسـیمؤلفه
-
3.
نویسنده : حیدرزاده، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : عبقری، مریم ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1391 - شماره 11 (9 صفحه - از 7 تا 15 )
کلیدواژه ها:مرکز خریدخرده فروشیرضایت¬مندی مشتریانعوامل جذابیت