-
1.
نویسنده مسئول : فانی، مجید ؛ نویسنده : غمخواری، سیده معصومه ؛ ترابی، محمدامین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 169 تا 201 )
کلیدواژه ها:اصالت برندداستان سرایی برنداعتماد به برندداستاناصالتاعتمادBrandداستانسراییدیجی کالامشتریانپژوهشJournal
-
2.
نویسنده مسئول : کشتی دار، محمد ؛ نویسنده : مودی، داود ؛ قاسمی، نازنین ؛
مجله:پژوهش در ورزش تربیتی»تابستان 1399 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 163 تا 178 )
کلیدواژه ها:هویت برندعشق به برنداصالت برندالمپیادهای ورزشیقدرت اجتماعی برند
-
3.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
4.
نویسنده : پوراسدالهی، خاطره ؛ علی پور درویشی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 125 تا 148 )
کلیدواژه ها:داده بنیاداصالت برندبازاریابی کمیابیواکنش روان شناختیخرید اینترنتی
-
5.
نویسنده مسئول : رجبی پور میبدی، علیرضا ؛ نویسنده : استانستی، صدف ؛ رخیده، محمدرضا ؛ خمش آیا، احمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها:رفاه روانی مصرفکنندهرفاه ذهنی مصرفکنندهنمادگرایی فرهنگی برنداصالت برندفرهنگی