-
1.
نویسنده مسئول : سالار، جمشید ؛ نویسنده : غلامی اواتی، رمضان ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1402 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 276 تا 301 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندمسئولیت اجتماعی سازمانیعجینشدن با برندهویتیابی برندهتلهای رامسر
-
2.
تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیلگری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی
نویسنده : دوالی، محمد مهدی ؛ معصوم زاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 143 تا 167 )
کلیدواژه ها:قصد خریداعتماد برند اخبار جعلیگشودگی دربرابر به تغییر
-
3.
نویسنده : اینانلو، سهیلا ؛ سلیمانی، مجید ؛ افکار، عادل ؛ نویسنده مسئول : شعبانی بهار، غلامرضا ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 117 تا 132 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندارزش ویژه برندقصد خریداعتماد برندنگرش برند
-
4.
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ خسروآبادی، ملیحه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و اسفند 1396 - شماره 86 و 87 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 59 تا 74 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برنداعتماد برندپاندورااعتبار سلبریتی
-
5.
نویسنده : کردنائیج، اسدالله ؛ نجات، سهیل ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 41 تا 58 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندتمایل به خریدمیراث برندنوستالژی برنددلبستگی برندنوستالژیدلبستگیاعتمادمصرفکنندهمشتریپژوهشتأثیرقصد خرید
-
6.
نویسنده : سنجری نادر، بهزاد ؛ بلوچی، حسین ؛ نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 24 تا 47 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندبشارت برندجامعه برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی