-
1.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ موسوی نقابی، سیدمجتبی ؛ طاهری بزی، ابراهیم ؛ انوشه، مرتضی ؛
مجله:پژوهشنامه انقلاب اسلامی»پاییز 1393، سال سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:قدرت نرمنظام جمهوری اسلامی ایرانبازاریابی اجتماعینهاینه سازیاطلاعاتباورها
-
2.
نویسنده : صفری، علی ؛ راد، شیما ؛ نویسنده مسئول : گلشاهی، بهنام ؛
مجله:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»بهار 1395 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 101 تا 122 )
کلیدواژه ها:کارکنانرفتار ضد تولیدبازاریابی اجتماعیشرکت نفت پاسارگاد
-
3.
نویسنده : کشوری، مریم ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز 1390 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 9 تا 32 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبازاریابی اجتماعیکتابخانههای عمومیکتابخانههای عمومیبازاریابی تجاریترویج
-
4.
نویسنده : رعنایی، وحید ؛ دادی پور، سکینه ؛ داوودی، حسین ؛ پیله ور، زهرا ؛ نویسنده مسئول : آقاملایی، تیمور ؛
مجله:آموزش و سلامت جامعه»بهار 1399، دوره هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (8 صفحه - از 136 تا 143 )
کلیدواژه ها:عاداتبازاریابی اجتماعیترجیح غذاییآزمایشهای کنترلشده تصادفیرژیم غذایی سالم
-
5.
نویسنده : حاتمی نژاد، حسین ؛ پور احمد، احمد ؛ قالیباف، محمد باقر ؛ رهنمایی، محمد تقی ؛ حسینی، سیدعلی ؛
مجله:اقتصاد و مدیریت شهری»پاییز 1393 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 79 تا 96 )
کلیدواژه ها:توسعهتغییرات اجتماعیشهرنشینیبازاریابی اجتماعی
-
6.
نویسنده : مسعودی پور، سعید ؛ خیری، بهرام ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 67 تا 98 )
کلیدواژه ها:قرآنتبلیغاتانفاقبازاریابی اجتماعیجاذبههای ترسجاذبههای احساسی و منطقیجاذبهقرآن کریممالخدافقر
-
7.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛ نویسنده : آذر، عادل ؛ رضایی راد، مصطفی ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1395 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 33 تا 53 )
کلیدواژه ها:نگرشرویکرد ترکیبیگردشگری سلامتبازاریابی اجتماعیبازاراطلاعاتمدل
-
8.
نویسنده : سلطانی، ایرج ؛ مهرانفر، ابراهیم ؛
مجله:پژوهش های راهبردی مسائل اجتماعی ایران»بهار 1395 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 47 تا 60 )
کلیدواژه ها:مواد مخدراعتیادبازاریابی اجتماعیآمیخته بازاریابی اجتماعیآمیخته بازاریابیآمیخته بازاریابی
-
9.
نویسنده : قاسمی، فاطمه ؛ بردبار، غلامرضا ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1393 - شماره 40 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 63 تا 76 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتبازاریابی اجتماعیآمیخته بازاریابی اجتماعیمدل آیداآمیخته بازاریابیرفتارمدل
-
10.
نویسنده : باقری، مصباحالهدی ؛ حسینی، سیدمحمدحسین ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1395 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 59 تا 83 )
کلیدواژه ها:تبلیغدعوتاهل کتابتغییر اجتماعیپیامبر اعظم (ص)بازاریابی اجتماعی