-
1.
نویسنده : محمد فقیهی، محمد ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ ملکی، حمید ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 219 تا 237 )
کلیدواژه ها:صادراتقیمتگذاریخدمات پس از فروشکانال توزیعتوانمندیهای بازاریابی
-
2.
نویسنده : ارمغان، نگار ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»بهار 1395، جلد 3 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (11 صفحه - از 44 تا 54 )
کلیدواژه ها:تجربهمدیریت اطلاعاتدانش ضمنیخدمات پس از فروشنقص فنیماشین آلات خمکاری
-
3.
نویسنده : فطانت، محمد ؛ مقبل باعرض، عباس ؛
مجله:دانشور رفتار»تیر 1383 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 80 تا 95 )
کلیدواژه ها:تولید چابکهزینه های لجستیکخدمات پس از فروششبکه زنجیره تامینمدل سازی ریاضی
-
4.
نویسنده : نصیری، محمد ؛ آخوندزاده نوقابی، الهام ؛ مینایی بیدگلی، بهروز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 231 تا 251 )
کلیدواژه ها:مدیریت روابط با مشتریانخدمات پس از فروششاخص رضایت مشتریقوانین انجمنیمشتریمشتریرضایترضایترضایت مشتریرضایت مشتریمشتریانمشتریان