-
1.
نویسنده : محمدی، سمیه ؛ نورایی، طهمورث ؛ شریفیان، اسماعیل ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها:تحلیل سلسله مراتبیاولویتبندیخرید اینترنتیکالاهای ورزشیروش فرایند تحلیل سلسلهمراتبیمشتریانپژوهش
-
2.
نویسنده : جعفر پور، محمود ؛ رحمان سرشت، حسین ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1388 - شماره 52 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 211 تا 248 )
کلیدواژه ها:کتابنگرشتجارت الکترونیکیرفتار مصرف کنندهخرید اینترنتیاطلاعاتفناوری اطلاعاتدانشجویانمدل
-
3.
نویسنده : نعامی، عبدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛ آتیه کار، غلامرضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:خرید اینترنتیاینستاگرامانگیزه خرید لذتباورلذتلذتشبکه اجتماعی اینستاگرامشبکه اجتماعی اینستاگرام
-
4.
نویسنده : الفت، لعیا ؛ خسروانی، فرزانه ؛ جلالی، رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره سوم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکخرید اینترنتیاولویت بندیANP فازی
-
5.
نویسنده : الحسینی المدرسی، مهدی ؛ محمدی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:خرید اینترنتیتنوع طلبیارزش سودمندانهارزش لذت جویانهحساسیت قیمتیاطلاعاتکیفیت اطلاعاتارزش خریدارزش خرید لذتجویانه
-
6.
نویسنده : علی احمدی، علی رضا ؛ کریم زادگان مقدم، داود ؛ ایزدبخش، حمید رضا ؛ قورچیان، رضا ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1391 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 135 تا 164 )
کلیدواژه ها:آلمانخرید اینترنتیرفتار خریداران اینترنتیرضایت الکترونیکی
-
7.
نویسنده : محمدی، سمیه ؛ نورایی، طهمورث ؛ شریفیان، اسماعیل ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1395 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 43 تا 54 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریخرید اینترنتیکالاهای ورزشی