-
1.
نویسنده : موسی خانی، محمد ؛ حقیقی، محمد ؛ ترک زاده، سمانه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره چهارم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 147 تا 164 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریدانش مشتریارزش مشتری
-
2.
نویسنده : رضائی ملک، نرگس ؛ راد فر، رضا ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1392 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 63 تا 82 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریدانش مشتری: مدیریت دانشدانش بازاردانش کارکنان
-
3.
نویسنده : احسان فر، گلشن ؛ گروسی، الناز ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1395 - شماره 124 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 49 تا 72 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیدانش مشتریقابلیت بازاریابیاطلاعاتبیمهبازارمدیریت دانش مشتری
-
4.
نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛ نجف لو، فاطمه ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1390 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 163 تا 189 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریاننوع شناسیدانش مشتریهمکاران سیستم
-
5.
نویسنده : میرمحمد صادقی، سیدعلیرضا ؛ مغان، مهدی ؛ علیخانی، سیاوش ؛ نوری، محمدحسین ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1394 - شماره 45 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشکشف دانشدانش مشتریداده کاوی و بخش بندی بازار