-
1.
نویسنده : تقیپور، میلاد ؛ عباسی، عنایت ؛ نعیمی، امیر ؛
مجله:نامه آموزش عالی»زمستان 1395 - شماره 36 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 73 تا 95 )
کلیدواژه ها:دانشجویانآموزش عالیارزیابیکیفیت خدماتمدل سروکوالآموزش عالی کشاوزریکیفیت خدمات آموزشیارزیابی کیفیت خدمات آموزشیدانشکده کشاورزی دانشگاه تربیتمدرسمیزان رضایت
-
2.
نویسنده : ارفعی، سمیرا ؛ حسینی، منیره ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1392 و بهار 1393 - شماره 11 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 78 تا 85 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمتمدل سروکوالوفاداریشاخص رضایت مشتری
-
3.
نویسنده : حیدری سورشجانی، نسرین ؛ نادری، نادر ؛ رضایی، بیژن ؛ خشمین، محمدمهدی ؛
مجله:نامه آموزش عالی»پاییز 1395 - شماره 35 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 7 تا 26 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتحصیلات تکمیلیمدل سروکوالدانشگاه رازیدانشجویانکیفیت خدمات آموزشی
-
4.
نویسنده : کاظم پور، زهرا ؛ اشرفی ریزی، حسن ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1386 - شماره 70 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 197 تا 214 )
کلیدواژه ها:ارزیابیکیفیت خدماتکتابخانهء دانشگاهیمدل لایبکوآلکاربرانمدل سروکوالکتابخانهمدلاطلاعاتخدماتارزیابی کیفیت خدمات
-
5.
نویسنده : حیدری رفعت، ابوذر ؛ عنایتی نوین فر، علی ؛ پروری، امین ؛
مجله:نامه آموزش عالی»تابستان 1392 - شماره 22 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 25 تا 39 )
کلیدواژه ها:مدل سروکوآلکیفیت خدمات آموزشیدانشکدة فنیدانشجویانادراکارزیابی کیفیت خدمات آموزشی