-
1.
مجله:مطالعات دفاعی استراتژیک»بهار 1393 - شماره 55 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (6 صفحه - از 165 تا 170 )
-
2.
مجله:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»تابستان 1391 - شماره 27 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (8 صفحه - از 233 تا 240 )
کلیدواژه ها:QualityKashanAssistant ProfessorCorrelationYazd
-
3.
مجله:تحلیل اجتماعی نظم و نابرابری اجتماعی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 61 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (8 صفحه - از 231 تا 238 )
کلیدواژه ها:Tehran
-
4.
مجله:برنامه ریزی فضایی (جغرافیا)»بهار 1393 - شماره 12 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (9 صفحه - از 202 تا 210 )
کلیدواژه ها:IranBRTKermanshahIsfahan
-
5.
مجله:اقتصاد فضا و توسعه روستایی»زمستان 1392 - شماره 6 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (8 صفحه - از 158 تا 165 )
کلیدواژه ها:Khorasan Razavi ProvinceUniversityShahid Beheshti University
-
6.
نویسنده : Hadidi، Nasrin ؛ Soltani، Kimiya ؛ Seifoori، Zohreh ؛
مجله:آموزش و ارزشیابی»پاییز 1394 - شماره 31 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 103 تا 124 )
کلیدواژه ها:EFL learnersImpulsivityMetacognitive Awarenessreading strategy usereflectivityEFLIranianفارسی
-
7.
نویسنده : Amiri، Abdulreza ؛ Salar، Rouholla ؛ Afrand، Taghi ؛
مجله:پژوهش های اطلاعاتی و جنایی»پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 2 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 105 تا 118 )
کلیدواژه ها:SecuritySocial Capitalsocial trustsocial participationTehran
-
8.
نویسنده : Afshinpour، saeid ؛ Line Germain، Marie ؛ E. Tomlin، Michael ؛ Anderson، Tamara ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1392، دوره سوم - شماره 3 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (17 صفحه - از 112 تا 128 )
کلیدواژه ها:IranianSituationalLeadersCharismaticAutocraticTransformational
-
9.
نویسنده : Sedighi، Elham ؛ Hadidi Tamjid، Nasrin ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring & Summer 2016 - Number 18 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 183 تا 196 )
کلیدواژه ها:Learner Autonomyvocabulary learning strategiesEFLIranIranian
-
10.
نویسنده : Karimpour، Maryam ؛ Karkia، Parvaneh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring & Summer 2016 - Number 18 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (25 صفحه - از 158 تا 182 )
کلیدواژه ها:Summary writingRhetorical organizationEFL college studentsgenre based approachprocess approachEFL