-
1.
نویسنده مسئول : علیپور، وحیده ؛ نویسنده : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 123 تا 139 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطات
-
2.
نویسنده مسئول : موسوی جد، سید محمد ؛ نویسنده : شافعی، رضا ؛ شریفی، مریم ؛ محمدی، حیدر ؛
مجله:فضای گردشگری»تابستان 1397 - شماره 27 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 111 تا 130 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریرضایتمندی مشتری
-
3.
نویسنده : ربیعه، سجاد ؛ رضاییان، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 95 تا 109 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعملکرد مالیتعهد مشتریمدیریت ارتباط با مشتری اجتماعیبانکهای خصوصی استان خوزستان