مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 2 |
نشریه مطالعات مدیریت دولتی ایران 1 |
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 5 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 5 |
-
1.
نویسنده : علیپور، وحیده ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : سعدی، محمدرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1403 - شماره 48 رتبه الف (وزارت علوم (31 صفحه - از 87 تا 117 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتعامل مشتریبرندهای آرایشی و بهداشتی
-
2.
نویسنده مسئول : علیپور، وحیده ؛ نویسنده : مهری بازقلعه، عاطفه ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1401، سال چهاردهم - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 144 تا 165 )
کلیدواژه ها:مدیریت منابع انسانیعملکرد سازمانیراهبرد کسبوکارشرکتهای صنعتی و تجاری
-
3.
نویسنده مسئول : علیپور، وحیده ؛ نویسنده : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 123 تا 139 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطات
-
4.
نویسنده مسئول : علیپور، وحیده ؛ نویسنده : مهری بازقلعه، عاطفه ؛ نیکخو، حاتم ؛
مجله:مطالعات مدیریت دولتی ایران»زمستان 1398 - شماره 6 رتبه ب (وزارت علوم (17 صفحه - از 157 تا 173 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازمانیسرمایۀ انسانیسرمایۀ ساختاریسرمایۀ فکریسرمایۀ رابطهای
-
5.
نویسنده مسئول : علیپور، وحیده ؛ نویسنده : جعفری، مصطفی ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1398، سال یازدهم - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 73 تا 95 )
کلیدواژه ها:کسبوکارهای کوچک و متوسطرسانه اجتماعیمدیریت ارتباط با مشتریشبکههای اجتماعیعملکرد مدیریت روابط با مشتری