-
1.
نویسنده : شاهین، آرش ؛ تیموری، احسان ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 54 تا 74 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)آژانس های مسافرتیافزایش درآمدبهبود فرآیندهامشتریCRMمدیریت ارتباط با مشتریتلفن همراهاطلاعاتموبایلمتغیرهای
-
2.
نویسنده مسئول : حسین زاده، اکرم ؛ نویسنده : حسن ابادی، داوود ؛ استعلاجی، علیرضا ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»بهار 1395، سال ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 185 تا 197 )
کلیدواژه ها:اصفهانگردشگریتوسعه گردشگریآژانسهای مسافرتی
-
3.
نویسنده : محمدیان محمود جیق، نسیم ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ سلطانی هوراند، امین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 203 تا 222 )
کلیدواژه ها:بازاریابیجایگاهیابیجایگاهیابی برندصنعت گردشگری و هتلداریآژانسهای مسافرتیهتلهای پنجستاره مشهدهتلهتلهتلهای پنجستاره شهر مشهدهتلهای پنجستاره شهر مشهد