-
1.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ یوسفی، رسول ؛
مجله:آفاق امنیت»پاییز 1393 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 179 تا 196 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سیاسی٤ رفتارشناسی٥ انگیزه پنهانسیاسیرفتارمردمانتخابرفتار سیاسیدادهها
-
2.
نویسنده : افجه ای، سید علی اکبر ؛ خادمی گراشی، مهدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 25 تا 50 )
کلیدواژه ها:احزابنامزدهای انتخاباتیبازاریابی سیاسیبازاریابی سیاسی استراتژیکبازارانتخاباتاستراتژیمدلمدیریت
-
3.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛ ابدالی، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 13 تا 26 )
کلیدواژه ها:یارانهاعتماد سیاسیابزارهای بازاریابی سیاسیبازاریابی سیاسی
-
4.
نویسنده : حاجی پور، بهمن ؛ حسینی، سید محمود ؛ زارع، ساسان ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»پاییز 1395 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 15 تا 39 )
کلیدواژه ها:بازاریابی سیاسیانتخابات محلینظریهپردازی دادهبنیاد
-
5.
نویسنده : طالاری، محمد ؛ موسوی شفائی، مسعود ؛
مجله:راهبرد»تابستان 1395 - شماره 79 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 199 تا 226 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مندبازاریابی سیاسیفرایند خلق ارزشفرایند جامعه پـذیری سیاسـیبازاریـابی سیاسی رابطه مندسیاسیبازارجامعهپذیری سیاسیحزبانتخابات
-
6.
نویسنده : عیوض زاده، حسن ؛ علیپور، مهرداد ؛
مجله:علوم سیاسی (دانشگاه آزاد کرج)»تابستان 1390 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 169 تا 188 )
کلیدواژه ها:مبارزات انتخاباتیبازاریابی سیاسیسازمان ها و احزاب سیاسی
-
7.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ شرفی، وحید ؛ بهمنی، مهسا ؛
مجله:پژوهشنامه علوم سیاسی»پاییز 1395 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 97 تا 124 )
کلیدواژه ها:انتخاباترسانه های اجتماعیبازاریابی سیاسیارتباطات یکپارچه بازاریابی سیاسی
-
8.
نویسنده : فضلزاده، علیرضا ؛ انبیایی، محمدرضا ؛ متفکر ازاد، محمدعلی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1397 - شماره33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 115 تا 130 )
کلیدواژه ها:نگرشهاانتظاراتبازاریابی سیاسیتصمیمگیری نخبگاناستراتژیهای بازاریابی سیاسیابزارهای سنتی بازاریابی سیاسیابزارهای نوین بازاریابی سیاسی
-
9.
نویسنده : نرگسیان، عباس ؛ طهماسبی آقبلاغی، داریوش ؛ دیندار، یاشار ؛
مجله:مدیریت دولتی»پاییز 1393، دوره ششم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 603 تا 624 )
کلیدواژه ها:مشارکت عمومیابزارهای بازاریابی سیاسیبازاریابی سیاسیرفتار رأیدهندگانانتخاباتابزارهای سنتی بازاریابی سیاسیابزارهای مدرن بازاریابی سیاسیتبلیغاترأی
-
10.
نویسنده : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ مسیبی، علیرضا ؛
مجله:پژوهشنامه علوم سیاسی»زمستان 1394 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 7 تا 37 )
کلیدواژه ها:انتخابات ریاست جمهوریبازاریابی سیاسینشان شخصینشان سیاسیانتخاباتسیاسیانتخابحزبخوشـهنـامزدمشورت