-
1.
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1394، دوره پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 49 تا 72 )
کلیدواژه ها:مدل کسب و کارمدیریت دانش مشتریخلق ارزشنوآوری در مدل کسب و کارمشتریمشتریان
-
2.
نویسنده : نمازی، محمد ؛ فروغی، داریوش ؛ فرزادی، سعید ؛
مجله:حسابداری مدیریت»زمستان 1393 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 15 تا 30 )
کلیدواژه ها:سرمایه فکریارزش نامشهودخلق ارزشبدهی فکری
-
3.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ رضاییراد، مصطفی ؛
مجله:مدیریت سلامت»زمستان 1395 - شماره 66 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (11 صفحه - از 20 تا 30 )
کلیدواژه ها:مدیریت سلامتخلق ارزشتمایل رفتاریآمیخته بازاریابی اجتماعی
-
4.
نویسنده : لشگری، زهرا ؛ حقیقت شهرستانی، مریم ؛
مجله:پژوهش های حسابداری مالی و حسابرسی»تابستان 1395 - شماره 30 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (22 صفحه - از 15 تا 36 )
کلیدواژه ها:اندازه شرکتارزش افزوده نقدینرخ بازده دارایی هاخلق ارزشفرصت سرمایه گذاریسرمایهفرصتسرمایهگذاریارزشسهامدارانارزش بازارمتغیر
-
5.
نویسنده : ایرانزاده، سلیمان ؛ سرایینیا، الهام ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1395، سال هشتم - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 87 تا 110 )
کلیدواژه ها:زنجیره تامینخلق ارزشکارت امتیازی متوازن پایداریکپارچگی استراتژیک
-
6.
نویسنده : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ اشرفی عقدا، طاهره ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 13 تا 26 )
کلیدواژه ها:یادگیری سازمانینوآوری سازمانیخلق ارزشهمخلقی ارزشمشتری