-
1.
نویسنده : رحیمی کلور، حسین ؛ آذربایجانی، مرضیه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1401 - شماره 10 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 74 تا 90 )
کلیدواژه ها:شرکت های دانش بنیانبازاریابی دیجیتالبازاریابی
-
2.
نویسنده : زمانی، سمیه ؛ حاجی زین العابدینی، محسن ؛ نویسنده مسئول : شقاقی، مهدی ؛ علیپور حافظی، مهدی ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1402، سال پنجاه و هفتم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 17 تا 38 )
کلیدواژه ها:کتاب الکترونیکیراهبردهای بازاریابیبازاریابی دیجیتالفنون بازاریابیترفندهای بازاریابی
-
3.
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده : بشیرپور، مهدی ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1401- شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 182 تا 208 )
کلیدواژه ها:تبلیغات در بازیهای دیجیتالمحتوای تبلیغات دیجیتالیادآوری تبلیغات دیجیتالتطابق تبلیغ با موضوع بازی دیجیتالبازاریابی دیجیتال
-
4.
نویسنده : رحمانی، نسیم ؛ مهرانی، هرمز ؛ نویسنده مسئول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجله:رسانه»پاییز 1402 - شماره 132 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 85 تا 106 )
کلیدواژه ها:مسئولیتپذیری اجتماعینظریه دادهبنیادبازاریابی دیجیتالتعامل با مشتریبازارمسئولیتمشتریانشناسایی
-
5.
نویسنده مسئول : خسروی لقب، زهره ؛ نویسنده : سیاوشی، رضا ؛ بصیر، لیلا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:رفتار خرید مصرف کنندهبازاریابی دیجیتالفروشگاه اینترنتی دیجی کالامشتریمشتریان
-
6.
نویسنده مسئول : باباشاهی، جبار ؛ نویسنده : عربی، محمد ؛ شفیعی، میثم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 127 تا 150 )
کلیدواژه ها:شایستگیمدل شایستگیبازاریابی دیجیتالمدیر بازاریابی دیجیتال
-
7.
نویسنده : رحمانی، نسیم ؛ مهرانی، هرمز ؛ نویسنده مسئول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 59 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 110 تا 120 )
کلیدواژه ها:رقابتپذیرینظریه دادهبنیادبازاریابی دیجیتالتعامل با مشتریمدلکارآفرینی
-
8.
نویسنده : دیلمی، زینب ؛ احمدی، حیدر ؛ نویسنده مسئول : حسینی، سیدیعقوب ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1400 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 21 تا 41 )
کلیدواژه ها:معدنبازاریابی دیجیتالارزیابی استراتژیمدل RACE
-
9.
نویسنده : پاک پرور، محسن ؛ حسینی، میرزاحسن ؛ نویسنده مسئول : میمند، محمد محمودی ؛
مجله:مطالعات آسیای مرکزی و قفقاز»پاییز 1399 - شماره 110 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 39 تا 76 )
کلیدواژه ها:توسعه صادراتفناوری برتربازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتال هوشمندآسیای مرکزی و قفقاز و الگو سازی ساختاری- تفسیری
-
10.
نویسنده مسئول : براخاص، حسین ؛ نویسنده : سیف پناهی شعبانی، جبار ؛ ضیاء، محمد جواد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 121 تا 151 )
کلیدواژه ها:نوآوری در خدماتبازاریابی دیجیتالبازاریابی صدای مشتریعملکرد باشگاه ورزشیمشتریاستراتژی تمایزبازارعملکرد کسب و کارمشتریانباشگاههای ورزشی