-
1.
نویسنده : نظری، شهرام ؛ صمدی، نشمین ؛ دیوکان، بهزاد ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1397 - شماره 27 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 11 تا 20 )
کلیدواژه ها:قصد خریدتبلیغات دهان به دهاندلبستگی تیمیتصویر حامی
-
2.
نویسنده : حسین بیگی، محمد ؛ اکبری، محسن ؛ اسماعیل پور، رضا ؛
مجله:پژوهش های روابط بین الملل»پاییز 1398 - شماره 33 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 283 تا 308 )
کلیدواژه ها:کشور مبداءقصد خریدملیتگرایینگرش مشتریان نسبت به برند
-
3.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1399 - شماره 58 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 55 تا 79 )
کلیدواژه ها:رفتار خریدقصد خریدبرند لوکسنظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شدهحمایت از کالای ایرانیرفتاربرندهای لوکسمصرفکنندگانکنترل رفتاری ادراکشدهنگرش
-
4.
نویسنده مسئول : رحیمی زاده، میثم ؛ نویسنده : زکی زاده، لیلا ؛ عرب زاده تفتی، امین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»تابستان 1399 - شماره 49 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 565 تا 579 )
کلیدواژه ها:فناوریلیگ برترخدمات الکترونیکیقصد خریدبلیت الکترونیک
-
5.
نویسنده : سعیدی، پرویز ؛ پقه، عبدالعزیز ؛ کبیری، شکوفا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1399 - شماره 59 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 95 تا 124 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبازاریابی حسیبازاریابی تجربیتصمیمگیری خرید و رویکرد ترکیبیمشتریتصمیمگیری خرید مشتریبـامشتریانپژوهشبـه
-
6.
نویسنده مسئول : عربشاهی، معصومه ؛ نویسنده : غفوریان شاگردی، امیر ؛ بهبودی، امید ؛ نایبی، علی ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1398 - شماره 6 رتبه ج (وزارت علوم (21 صفحه - از 87 تا 107 )
کلیدواژه ها:قصد خریدنگرش مصرف کنندگانمحصولات آرایشی خارجی
-
7.
نویسنده مسئول : برومند، محمدرضا ؛ نویسنده : حسینی، سید عماد ؛ افروزه، علی ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1398 - شماره 39 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 59 تا 69 )
کلیدواژه ها:موسیقیرنگدماقصد خریدجو فروشگاهیمشتریان محصولات ورزشیچیدمان
-
8.
نویسنده : ذاکریان، علیرضا ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ تکلی، همیلا ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 22 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 25 تا 34 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ورزشیمحصول ورزشیتبلیغات اینترنتیقصد خریدمصرفکننده ورزشی