Journal (Article count) |
---|
Journal مدیریت توسعه و تحول 2 |
Journal مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
Journal مدیریت کسب و کارهای بین المللی 1 |
Journal مدیریت برند 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 5 |
Language (Article count) |
---|
Persian 5 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 3 |
-
1.
Writer : شیخه پور، زانیار ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ Corresponding Author : مشبکی، اصغر ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1402 - شماره 23 Ranking ب (Ministry of Science (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:هوشیاری دینیقوم گرایی مصرفیبیگانگی مصرفی و ترجیح محصولات داخلیدینreligionEthnocentrismreligious consciousnessXenocentrism &؛ Preferring Domestic Productsترجیح محصولات داخلیقومگراییمصرفکنندگان
-
2.
Writer : گنجهء، کاوه ؛ منصوری موید، فرشته ؛ Corresponding Author : خدادادحسینی، سید حمید ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1399 - شماره 40 Ranking B (Azad University (7 page(s) - From 9 to 15 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریتبلیغات توصیهایرضایتمندی ارتباطیCommunication SatisfactionService QualityWord of mouth advertisingcustomer satisfactioncustomer loyalty
-
3.
Writer : شیخه پور، زانیار ؛ خدادادحسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ Corresponding Author : مشبکی، اصغر ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 105 to 129 )
Keywords:تمایلهوشیاریصنعت نوشیدنیترجیح محصولات داخلیWillingness to buy domestic and foreign productsConsumer consciousnessBeverage industry
-
4.
Writer : شیخه پور، زانیار ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ Corresponding Author : مشبکی، اصغر ؛
Journal:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (49 page(s) - From 3 to 51 )
Keywords:هوشیاری برندحساسیت برندقومگرایی مصرفی و رفتار خریدآگاهی برندBrand awarenessbrand consciousnessbrand sensitivityconsumer ethnocentrism and buying behaviorبرنـدمصــرفهــابـهبــربـاهـاخریـد
-
5.
Writer : سمیاری، مسعود ؛ سمیاری، مجید ؛ Corresponding Author : منصوری موید، فرشته ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) Ranking B (Azad University (6 page(s) - From 271 to 276 )
Keywords:خرید ناگهانیخرید وسواسیعوامل فردی و محیطیارزش شادمندیCompulsiveBuyingHedonic valuePersonal FactorenvironmentalImpulsive buying