بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science)
-
نقش راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه بر روی وفاداری طبیعت گردها (مورد مطالعه: طبیعت گردی در استان کردستان)
Writer : پویا، عابدین ؛ سلطان پناه، هیرش ؛ Corresponding Author : ایراندوست، منصور ؛
(21 page(s) - From 1 to 21 )
Keywords: وفاداری استان کردستان طبیعت گردی راهبردهای بازاریابی مبتنی بر تجربه Experience Based Marketing Strategics Loyalty Ecotourism Kurdistan Province
-
تاثیر پیوندهای اجتماعی بر پاسخ مصرف کنندگان به تبلیغات در شبکههای اجتماعی
Corresponding Author : حقیقی نسب، منیژه ؛ Writer : احدی، پری ؛ حقدادی، الهام ؛
(25 page(s) - From 22 to 46 )
Keywords: شبکههای اجتماعی پاسخ به تبلیغات ادراک از مرتبط بودن تبلیغات ادراک از ارزش تبلیغات پیوندهای اجتماعی Social bonds Ad response Perceived Ad relevance Perceived Ad values social networks
-
بررسی راهبردهای رشد بازار کسب و کارهای کوچک و متوسط زنان ایرانی
Writer : سالونه، شهلا ؛ پور مهدی، کتایون ؛ Corresponding Author : ساکتی، پرویز ؛
(25 page(s) - From 47 to 71 )
Keywords: کسب و کارهای کوچک و متوسط کارآفرین زنان استراتژی های رشد کسب و کارهای زنان Women's Business Growth Strategies Small and Medium Enterprises women's entrepreneurship
-
رابطه پیشرانهای کلیدی تجربه مشتریان با ارزش درک شده و وفاداری آنان (مطالعهای از بازیکنان لیگ برتر فوتبال بهعنوان مشتریان داخلی باشگاهها)
Writer : خدامرادپور، مژگان ؛ محرم زاده، مهرداد ؛ Corresponding Author : یکتایار، مظفر ؛
(17 page(s) - From 72 to 88 )
Keywords: وفاداری ارزش درک شده پیشرانهای کلیدی تجربه مشتری Key Driver of customer Experience Loyalty Perceived value
-
بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد (مورد مطالعه: شعبات مرکسی بانک پاسارگاد شهر مشهد)
Corresponding Author : رنجبر، مختار ؛ Writer : احمدی زاد، ارمان ؛
(16 page(s) - From 89 to 104 )
Keywords: عملکرد آگاهی از برند کیفیت درک شده برند ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بانک پاسارگاد مشهد Brand value based on customer attitude Brand perceived quality Pasargad bank in Mashhad Performance Brand awareness
-
طراحی مدل ترجیح محصولات داخلی با توجه به نقش هوشیاری مصرف کننده در صنعت نوشیدنی ایران
Writer : شیخه پور، زانیار ؛ خدادادحسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛ Corresponding Author : مشبکی، اصغر ؛
(25 page(s) - From 105 to 129 )
Keywords: تمایل هوشیاری صنعت نوشیدنی ترجیح محصولات داخلی Willingness to buy domestic and foreign products Consumer consciousness Beverage industry
-
تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد
Writer : بیگ مرادی، رضا ؛ دشمن زیاری، اسفندیار ؛ Corresponding Author : روستا، علیرضا ؛
(15 page(s) - From 130 to 144 )
Keywords: وفاداری مشتری شخصیت برند لوازم خانگی جایگاه برند Brand Personality Home Appliances Brand status customer loyalty
-
ارائه مدلی مفهومی از شاخصهای کلیدی برای فروشندگان کالاهای ورزشی
Corresponding Author : صادقی بروجردی، سعید ؛ Writer : منصوری، حسین ؛
(15 page(s) - From 145 to 159 )
Keywords: رفتار اخلاقی مشتریمداری فروشنده محصولات ورزشی Sports Products Seller Characteristic Customer Orientation Ethical Behavior
-
بررسی رفتار مصرفکننده به منظورخلق ارزش مورد انتظار مشتری توسط تحلیل کلان دادهها
Writer : موسوی، سید محسن ؛ Corresponding Author : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛
(23 page(s) - From 160 to 182 )
Keywords: ارزش ادراک شده خلق ارزش متنکاوی یادگیری ماشین کلان داده Value creation text mining Machine learning big data Perceived value
-
نقش میانجی بخشش برند دررابطه تجاوز به برند و رفتار مقابلهای (مورد مطالعه: فروشگاههای لوازم خانگی شهر بوشهر)
Corresponding Author : محمدی، اسفندیار ؛ Writer : رخیده، محمد رضا ؛ خمش ایا، احمد ؛ فدایی، فریدون ؛
(19 page(s) - From 183 to 201 )
Keywords: رفتار مقابلهای تجاوز به برند بخشش در بازاریابی بخشیدن برند Forgiveness in marketing brand transgression Brand forgiveness Coping Behavior
-
شناسایی عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مشتریان خدمات حسابرسی
Corresponding Author : جامعی، رضا ؛ Writer : محمدی کلاره، نیلوفر ؛
(15 page(s) - From 202 to 216 )
Keywords: ارزشهای اخلاقی تجربه حسابرس کیفیت حسابرسی صلاحیت و شایستگی مشتریان خدمات حسابرسی Consumers of Audit Services Ethical values Audit Quality qualification Auditor Experience
-
توسعه مدل رفتار مصرفکننده در بیمههای زندگی تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد
Writer : بختیار نصر ابادی، حسینعلی ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ ودادهیر، ابوعلی ؛ Corresponding Author : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛
(28 page(s) - From 217 to 244 )
Keywords: بیمههای زندگی ارتباطات و تعاملات رفتار خرید نظریه داده بنیاد grounded theory Life insurance Buying Behavior Communications and Interactions LIBBM
-
ارائه مدلی برای اندازهگیری تاثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده (مطالعه موردی:هایپر مارکتهای تهران)
Writer : پاکاری، ابوالفضل ؛ حمدی، کریم ؛ خلیلی، مریم ؛ Corresponding Author : وظیفه دوست، حسین ؛
(32 page(s) - From 245 to 276 )
Keywords: تصمیمگیری خرید محرکهای ذهنی محرک های رفتاری محرک های اجتماعی purchasing decision MENTAL stimuli Social stimuli Behavioral stimuli
-
تاثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطهای عشق برند
Writer : رحیمی کلور، حسین ؛ کاظمی، زهرا ؛ Corresponding Author : بیگی فیروزی، الله یار ؛
(23 page(s) - From 277 to 299 )
Keywords: عشق برند خصوصیات شخصیتی برند ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده تعامل مصرفکننده با برند تعامل شبه اجتماعی Brand personality traits Consumer interaction with brand brand love Based Brand Equity Parasocial interaction consumer
-
تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی
Writer : شاهنگیان، بهنام ؛ نیکومرام، هاشم ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : عبدالوند، محمدعلی ؛
(23 page(s) - From 300 to 322 )
Keywords: کشور خاستگاه تولید شیوهای ورود به بازارهای خارجی محصولات ترکیبی ملی گرایی مصرف کننده مقاومت اقتصادی مصرف کننده Foreign market entering mode Hybrid products Quality evaluation Consumer Ethnocentrism Country of Origin Consumer Animosity