Category (Article count) |
---|
مدیریت 8 |
علوم تربیتی 1 |
علوم اجتماعی 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 12 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 6 |
ب 2 |
International 1 |
ج 1 |
الف 1 |
-
1.
Corresponding Author : زینی وند، زهرا ؛ Writer : پوراشرف، یاسان الله ؛ طولابی، زنیب ؛
Journal:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 1 to 14 )
Keywords:کیفیت خدماتتمایل به خریدمصرفکنندهسرمایهروانشناختیکارآفرینانهconsumerEntrepreneurshipPsychological Capitalquality of servicewillingness to buy
-
2.
Writer : زرینی، مریم ؛ خدادادی، باران ؛ طولابی، زینب ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛
Conference:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت Ranking International (13 page(s) - From 985 to 997 )
Keywords:خدمات دانشگاه مهارت های ارائه خدمات به مشتریان عملکردمشتری
-
3.
Writer : پوراشرف، یاسان الله ؛ محمدی، اسفندیار ؛ Corresponding Author : رخیده، محمد رضا ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1399- شماره 102 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 93 to 112 )
Keywords:کلیدواژه: توانمندسازیمدلسازی ساختاری تفسیریشرکتهای کوچک و متوسطEmpowermentSmall and medium companiesInterpretative structural modeling
-
4.
Writer : فاضلی، فریبا ؛ پور اشرف، یاسان الله ؛ Corresponding Author : طولابی، زینب ؛
Journal:برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی»تابستان 1398 - شماره 39 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 29 to 55 )
Keywords:چالشکارآفرینی اجتماعیفعالیت استراتژیکStrategic ActivitySocial entrepreneurschallenge
-
5.
Writer : محمدی، اسفندیار ؛ مرادی، صدیقه ؛ شیری، قاسمعلی ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»تابستان 1397، دوره دهم - شماره 2 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 441 to 460 )
Keywords:منفعتارزشویژگیتکنیک نردبانیزنجیره وسیله ـ هدفلوازم آرایشیرنگ مومصرفمحصولهـاپژوهشبـه
-
6.
Corresponding Author : مطهری نژاد، فاطمه ؛ Writer : صمدی، سعید ؛ طولابی، زینب ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (21 page(s) - From 127 to 147 )
Keywords:Brand experience; Brand satisfaction; Brand trust; Brand love; Brand commitment; Brand loyaltyPresent paper aims at studying the relationship between brand and consumers. In terms of purposethis is an applied research while it is a descriptive survey in terms of data collection. Its populations consists of all electrical appliance consumers in Mashhad (Iran) selected by simple random sampling method. Proportionate to sample size420 questionnaires were distributed in electrical home appliance in Mashhad and finally 375 usable questionnaires were analyzed. Collected data was analyzed by SPSS and LISREL software packages. LISREL was used to analyze confirmatory factor analysis and research model test. LikewiseLISREL software package was used to study reliability and exploratory factor analysis. The findings indicate that brand experience impacts on brand satisfactionbrand trus
-
7.
Writer : صمدی، سعید ؛ مطهری نژاد، فاطمه ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛ طولابی، زینب ؛
Journal:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1393 - شماره 114 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 67 to 88 )
Keywords:کیفیت خدماتوفاداریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهبیمهوفاداری مشتریوفاداری مشتریانپیوند
-
8.
Writer : پوراشرف، یاسان الله ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره ششم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 1 to 20 )
-
9.
Writer : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ محمدی، اسفندیار ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛ سایه میری، کورش ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1392، دوره پنجم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 85 to 104 )
Keywords:توسعه برندتصوير برندارزﻳﺎﺑﻲ ﻧﮕﺮش ﻣﺼﺮفﻛﻨﻨﺪهارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ
-
10.
Writer : سرلک، محمد علی ؛ ویسه، صیدمهدی ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛ مهدیزاده، حسین ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1391 - شماره 18 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 5 to 24 )