زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 Ranking الف (Ministry of Science)
-
Writer : دیواندری، علی ؛
(3 page(s) - From 861 to 863 )
-
Corresponding Author : آبدارزاده، پدرام ؛ Writer : روشندل اربطانی، طاهر ؛ کیماسی، مسعود ؛ عقیلی، سیدوحید ؛
(22 page(s) - From 864 to 885 )
Keywords:حکمرانی خوبصنعت بیمهحکمرانی خوب الکترونیککسبوکار مجازیGood Electronic GovernanceInsurance industrygood governanceفناوری اطلاعاتفناوری اطلاعات و ارتباطاتالکترونیکبیمهمدل
-
Writer : نجات، سهیل ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ Corresponding Author : کردنائیج، اسداله ؛
(25 page(s) - From 886 to 910 )
Keywords:وفاداری به برندفراترکیبپیشایندهای وفاداری به برندپیامدهای وفاداری به برندبرندBrandconsequencesbrand loyaltyMeta-synthesisantecedentsوفاداریپژوهشمشتریمطالعاتبازاریابیرویکرد فراترکیبرفتاریمدیریت
-
Corresponding Author : محمدی، اسفندیار ؛ Writer : کاظمی راشنانی، حدیثه ؛ محمدی، اسما ؛
(18 page(s) - From 911 to 928 )
Keywords:خجالت از برندبرند مصرفکنندهبرندBrandConsumer BrandBrand Embarrassmentخجالتمصرفکنندهمصاحبهپژوهشکدگذاریمحصولاحساساجتماعی
-
Corresponding Author : رجب پور، ابراهیم ؛ Writer : مرادی، محمد ؛
(24 page(s) - From 929 to 952 )
Keywords:نهادهامسئولیت اجتماعی سازمانهاتحلیل و توسعه نهادیمشروعیت درونیمشروعیت بیرونیExternal LegitimacyInternal LegitimacyInstitutional Analysis and DevelopmentInstitutionsCorporate Social Responsibilityمدیرانپژوهشمشروعیتقوانین
-
Writer : الفپورتراکمه، مریم ؛ نصیری، سپیده ؛ محمدی فام، سینا ؛ Corresponding Author : انصاری، منوچهر ؛
(21 page(s) - From 953 to 973 )
Keywords:مشارکت اجتماعیارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیهرم ارزش ویژه مشتری محورCustomer-based brand equity pyramidElectronic Word-of-Mouthsocial mediabrand equitysocial participationاطلاعاتارزش ویژهاجتماعی
-
Writer : ناصحیفر، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ Corresponding Author : الهوردی، مصطفی ؛
(27 page(s) - From 974 to 1000 )
Keywords:سنجش مدلخدمات بانکداری الکترونیکیتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریابزار خدمات بانکداری الکترونیکیE-Banking Service DeviceTesting ModelCustomer Experience Management (CEM)E-Banking servicescustomer experienceمدل مدیریت تجربه مشتریمدلخدمات بانکی
-
Corresponding Author : فرقانی، محمدعلی ؛ Writer : نامدار، محمدرضا ؛ جلائی، سید عبدالمجید ؛
(16 page(s) - From 1001 to 1016 )
Keywords:بهینهسازی چندهدفهالگوریتم ژنتیک چندهدفهتبلیغات از طریق وبقیمتگذاری ترکیبیMulti-objective optimizationWeb AdvertisingHybrid PricingNon-dominated Sorting Genetic Algorithm II (NSGA-II)وبالگوریتم ژنتیکتبلیغاتمدلوبسایت