پاییز 1397، سال سیزدهم - شماره 40 Ranking C (Azad University)
-
Corresponding Author : علی اسماعیلی، زهره ؛ Writer : خیری، بهرام ؛
(32 page(s) - From 1 to 32 )
Keywords:بازاریابی فرهنگیبازاریابی اصالیبازاریابی پراگماتیکشیفت پارادایمیبرند اصیلParadigm ShiftAuthentic marketingpragmatic marketingmeaning marketingAuthentic brand
-
Corresponding Author : برخورداری، علی ؛ Writer : کوزه گر، غلامرضا ؛ فریدچهر، الهام ؛
(15 page(s) - From 33 to 47 )
Keywords:بازارگراییبازاریابی کارآفرینانهارتباطاتخصوصیات کارافرینmarket orientationCommunicationsEntrepreneurial MarketingCharacteristics of Entrepreneurs
-
Writer : شاهین فر، الهه ؛ Corresponding Author : آزاد، ناصر ؛
(14 page(s) - From 49 to 62 )
Keywords:آگاهی از برندخبرگی بازارخرید لذت جویانهآگاهی از قیمتMarket MavensHedonic shoppingbrand consciousnessPrice consciousness
-
Corresponding Author : عادل، حسین ؛ Writer : علیرضایی، ابوتراب ؛ جلالی، سید مهدی ؛
(20 page(s) - From 63 to 82 )
Keywords:جنسیترضایتریسک درکشدهقصد خرید مجدد و آیندهنگاریمزایای درکشدهتداوم اعتمادRepurchase Intention and Foresightperceived risktrust propensityPerceived BenefitgenderSatisfaction
-
Corresponding Author : باقری، مهدی ؛ Writer : غیاث آبادی فراهانی، مریم ؛
(12 page(s) - From 83 to 94 )
Keywords:نوستالژینگرش به برندپاسخ عاطفی به نام تجاریقصد تجاریemotional response to brandbusiness intentionBrand attitudeNostalgia
-
Writer : کیماسی، مسعود ؛ نصیر، ملیکا ؛ Corresponding Author : عموئی اوجاکی، علی ؛
(21 page(s) - From 95 to 115 )
Keywords:زنجیره ارزشتکنیک نردبانیماتریس استنباطینظریه ابزار-هدفنقشه سلسله مراتبی ارزشImplication MatrixEnd TheorymeansValue chainHierarchical value mapladdering technique