-
1.
Writer : بختیاری بستاکی، ثریا ؛ حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ Corresponding Author : غفاری آشتیانی، پیمان ؛
Journal:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1401 - شماره 39 Ranking الف (Ministry of Science (30 page(s) - From 227 to 256 )
Keywords:تبلیغاتشبکههای اجتماعیرویکرد دادهبنیادفریب ادراکشدهKeywords: Perceived deceptionAdvertisingsocial mediaGrounded theory approach
-
2.
Writer : صادقی، فرزاد ؛ حمیدیزاده، علی ؛ Corresponding Author : ثانوی فرد، رسول ؛
Journal:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1399 - شماره 13 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:فناوریفناوری نرم تجاریبازاریابی آنلاینOnline MarketingCommercial soft technologyTechnology
-
3.
Writer : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقایوسفی، علیرضا ؛ Corresponding Author : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 219 to 236 )
Keywords:تبلیغاتنگرشاثربخشیبانک دیBank DayattitudeeffectivenessAdvertisingاطلاعاتاثربخشی تبلیغاتمخاطبفرضیه
-
4.
Writer : ثانوی فرد، رسول ؛ بندزن، عباس ؛ اداره حیدرآبادی، مجید ؛ Corresponding Author : رشیدی، سمیه ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 90 to 102 )
Keywords:رضایتمندیوفاداریکلید واژهها: پذیرش سودمندی اپلیکیشن موبایلAccept Utility of Mobile AppsSatisfactionLoyalty
-
5.
Writer : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ Corresponding Author : ثانوی فرد، رسول ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره جدید - شماره 52 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (45 page(s) - From 109 to 153 )
Keywords:تئوری داده بنیادمدل بلوغ بازاریابی B2Bابزار و پلتفرم بازاریابی B2Bشاخصهای کلیدی عملکرد B2Bعملیات و فرآیند بازاریابی B2BB2B marketing maturity modelB2B marketing operation and ProcessB2B market tools and platformKey B2B performance indicatorsMetaSynthesisgrounded theoryمدیریتسازماندیجیتالمشتری
-
6.
Writer : داداشی، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ Corresponding Author : حمیدیزاده، علی ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 116 to 142 )
Keywords:بانکداریسهم از بازاربازاریابی م توابازار هدBankingTarget MarketMarket shareContent Marketingبازاربانکبازاریابی محتوامشتریکدمدل
-
7.
Writer : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقا یوسفی، علیرضا ؛ Corresponding Author : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
Journal:مدیریت سازمان های دولتی»تابستان 1400 - شماره 35 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 113 to 126 )
Keywords:تبلیغاتاثربخشیمدل آیدابانک دیترجیح و انتخابPreference and SelectionDay Bank.AIDA modeleffectivenessAdvertising
-
8.
Writer : صادقی، فرزاد ؛ معروفی، فخرالدین ؛ حمیدی زاده، علی ؛ Corresponding Author : ثانوی فرد، رسول ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 32 to 47 )
Keywords:تکنولوژی(فنآوری)تکنولوژی نرم تجاریبازاریابی آنلاینOnline MarketingCommercial soft technologyTechnology
-
9.
Writer : احمدی، اسماعیل ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ فتحی، محمد رضا ؛ Corresponding Author : ملکی، محمد حسن ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 59 to 79 )
Keywords:آیندهپژوهیسناریونویسیپیشرانهای کلیدیرویکرد نرمسناریوهای باورپذیرFuture StudyPlausible ScenariosKey DriversSoft ApproachScenario Planning
-
10.
Writer : فروزنده، محمدرضا ؛ حمیدی زاده، علی ؛ Corresponding Author : ثانوی فرد، رسول ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 170 to 199 )
Keywords:الگوبانک صادرات ایرانبازاریابی کارآفرینانه بینالمللیاستارت آپهای خدمات بانکیInternational Entrepreneurial MarketingBanking Service Start upsSaderat Bank of Iranmodel