-
1.
Corresponding Author : فتاحی، احدالله ؛ Writer : گودرزی، صدرالله ؛ عامری فرد، زهرا ؛
Journal:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1399 - شماره 42 Ranking A+ (Azad University/ISC (16 page(s) - From 165 to 180 )
Keywords:کیفیت خدماتشهر شیرازرضایتمندی گردشگرانمدل کانو-سروکوالهتل های سه ستارهthree star hotelServoqual modelquality of serviceKanoTourist SatisfactionShiraz city
-
2.
Writer : دهقانی فیل آبادی، علی ؛ سامان خیرخواه، امیر ؛ احدی، حمید رضا ؛
Journal:مدیریت بهره وری»پاییز 1396 - شماره 42 Ranking A+ (Azad University/ISC (34 page(s) - From 81 to 114 )
Keywords:کیفیت خدماتسروکوالتاپسیس سلسله مراتبیمجموعههای فازی نوع2SCارزیابی کیفیت خدماتشاخصمجموعههای فازیروش سروکوال
-
3.
Writer : سردار، سهیلا ؛
Journal:مدیریت بهداشت و درمان»بهار 1396، دوره هشتم - شماره 1 Ranking A+ (Azad University/ISC (9 page(s) - From 37 to 45 )
-
4.
Writer : ارسطوزاده، فاطمه ؛ ترابی پور، امین ؛
Journal:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1396 ، دوره هشتم - شماره 2 Ranking A+ (Azad University/ISC (11 page(s) - From 106 to 116 )
-
5.
Writer : پارسا( پشاه آبادی)، شهرام ؛ پوراحمد، احمد ؛ حاجی، مهسا ؛ جعفری، اسماعیل ؛
Journal:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»زمستان 1397 - شماره 45 Ranking A+ (Azad University (19 page(s) - From 821 to 839 )
Keywords:کیفیت خدماترضایتمندیخدمات شهریمحله سیروسماتریس اهمیت – رضایت
-
6.
Writer : ادهمی مقدم، فرهاد ؛ صاحب الزمانی، محمد ؛ روح افزا، معصومه ؛
Journal:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1396 ، دوره هشتم - شماره 2 Ranking A+ (Azad University/ISC (12 page(s) - From 21 to 32 )
-
7.
Corresponding Author : موسوی جد، سید محمد ؛ Writer : شافعی، رضا ؛ شریفی، مریم ؛ محمدی، حیدر ؛
Journal:فضای گردشگری»تابستان 1397 - شماره 27 Ranking A+ (Azad University (20 page(s) - From 111 to 130 )
Keywords:کیفیت خدماتوفاداری مشتریرضایتمندی مشتریcustomer satisfactioncustomer loyaltyquality of service
-
8.
Writer : پائین رسکتی، فاطمه ؛ وحدت، شقایق ؛ حسام، سمیه ؛
Journal:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1398، دوره دهم - شماره 2 Ranking A+ (Azad University/ISC (18 page(s) - From 73 to 90 )