-
1.
Writer : شفیعی، علی ؛ Corresponding Author : جمشیدی، مینا ؛
Journal:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1401- شماره 51 Ranking A (Azad University (12 page(s) - From 41 to 52 )
Keywords:مدل سرکوالعوامل ملموسقابلیت اطمینان رضایت مشتریان و کیفیت خدماتTangibility factorsServqual ModelreliabilityService Qualitycustomer satisfactionمشتریخدماتکیفیت خدماتمشتریان
-
2.
Writer : احمدی، غلامرضا ؛ Corresponding Author : عالی، صمد ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1398 - شماره 36 Ranking A (Azad University (11 page(s) - From 79 to 89 )
Keywords:صنعت بانکداریرضایت مشتریپیوندهای بازاریابی رابطهمندسهم مشتریCustomer shareRelationship Marketing Bondscustomer satisfactionbanking industry
-
3.
Writer : صالحی، نعمان ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ Corresponding Author : مهرمنش، حسن ؛
Journal:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 Ranking A (Azad University/ISC (24 page(s) - From 182 to 205 )
Keywords:رضایت مشتریحفظ مشتریفینتک های مالیسامانه بام بانک ملی ایرانFinancial FintechBank Melli Iran Roof Systemcustomer retentioncustomer satisfactionمشتریفین تکبانک ملی ایرانمشتریانبانکرضایت مشتریان
-
4.
Writer : درویش، مصیب ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 Ranking A (Azad University (19 page(s) - From 87 to 105 )
Keywords:رفتاررضایت مشتریاصالت رستورانارزش ادراک مصرفکنندهدلبستگی مکانیcustomer satisfactionConsumer PerceptionRestaurant authenticityPlace attachment.behavior
-
5.
Corresponding Author : چشم فسا، ایمان ؛
Journal:فضای گردشگری»پاییز 1400 - شماره 40 Ranking A (Azad University (20 page(s) - From 65 to 84 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریانتظارات مشتریصنعت رستورانگردشگری خوراکنیّات رفتاریbehavioral intentionsCustomer ExpectationsRestaurant IndustryService Qualitycustomer satisfaction
-
6.
Writer : سلیمانی شیجانی، سجاد ؛ Corresponding Author : دل افروز، نرگس ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 Ranking A (Azad University (9 page(s) - From 57 to 65 )
Keywords:رضایت مشتریاعتبار برندشکایت مشتریشکست خدماتCustomer ComplaintFailure of the ServiceBrand credibilitycustomer satisfaction
-
7.
Writer : صادقی، فرزانه ؛ جنانی، حمید ؛
Journal:مطالعات جامعه شناسی»تابستان 1396 - شماره 35 Ranking A (Azad University (18 page(s) - From 83 to 100 )
Keywords:مسئولیتپذیری اجتماعیارزش ادراک شدهرضایت مشتریان و باشگاههای ورزشیSports clubscustomer satisfactionSocial ResponsibilityPerceived valueمسئولیتمشتریان
-
8.
Writer : وارسته، ریحانه ؛ Corresponding Author : ابراهیمی، احمد ؛
Journal:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 Ranking A (Azad University (16 page(s) - From 49 to 64 )
Keywords:پیشبینیآینده پژوهیخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانرگرسیون گام به گامcustomer satisfactionPredictionfutures studiesstepwise regressionAfter-sales service
-
9.
Corresponding Author : ملائی، منیژه ؛ Writer : محقر، علی ؛ اصغریزاده، عزت اله ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 (ویژه نامه) Ranking A (Azad University (9 page(s) - From 13 to 21 )
Keywords:معادلات ساختاریرضایت مشتریانصنعت هتلداریکیفیت خدمات خارجیcustomer satisfactionhotel industryequation modelingInternal Service Quality
-
10.
Corresponding Author : شمس، غزال ؛ Writer : دلوی، محمدرضا ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 Ranking A (Azad University (8 page(s) - From 53 to 60 )
Keywords:کیفیت خدماترضایت مشتریبهبود خدماتبازیابی خدماتService improvementService RecoveryService Qualitycustomer satisfaction